اخبار داغ

امام جمعه هرسین:

وضعیت هرسین خوب نیست مردم مواظبت کنند

وضعیت هرسین خوب نیست مردم مواظبت کنند
حجت الاسلام محمد حسین اجرایی, امام جمعه هرسین در خصوص وضعیت بیماری کرونا در هرسین گفت: توصیه می کنیم به مردم عزیز که مواظبت کنند وضعیت شهر ما خوب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه اظهار داشت: به مردم عزیز در شهرستان هرسین توصیه می کنیم که مواظبت کنند وضعیت شهر ما خوب نیست و بحرانی است و تعداد مبتلایان افزایش یافته است و مدیران نیز نسبت به عدم رعایت پروتکل ها برخورد لازم را داشته باشند.

وی افزود: واحد های صنفی که اولویت مردم نیست جز مغازه هایی که محل ضرورت مردم است تعطیل شود و کاری کنید که مردم مدتی در خانه بمانند مردم هم جز به ضرورت کسی از خانه بیرون نروند و ماسک ها هم در صورت ضرورت از درب خانه تا برگشتن به خانه استفاده شود.

امام جمعه هرسین تصریح کرد: در خانه هم هستید تا می شود کمترین ارتباط را داشته باشید که انشاالله این زنجیره بیماری قطع شود و شهرستان ما از این وضعیت خارج شود.

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: توسلات و تضرع  به درگاه خدای متعال و نماز های اول وقت فراموش نشود و از خدای متعال بخواهیم که ما را از گزند این بیماری مصون بدارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگا,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهایپیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه