اخبار داغ

استاندار گیلان:

ارائه خدمات متنوع بیمه ای به مردم، با جدیت استمرار پیدا کند

ارائه خدمات متنوع بیمه ای به مردم، با جدیت استمرار پیدا کند
استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حفظ سلامت جامعه و اقدامات انجام شده توسط سازمان بیمه سلامت ایران در این راستا تاکید کرد:ارائه خدمات متنوع بیمه ای به مردم، با جدیت استمرار پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارسلان زارع گفت: با توجه به اهمیت مقوله سلامت، اصلی‌ترین بخش سازمان بیمه مربوط به حوزه سلامت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تصریح کرد: بیمه سلامت نیز با رویکرد پوشش حداکثری همه شهروندان در کشور در جهت رسیدگی به حوزه های سلامت و درمان آنها ، شکل گرفت و خوشبختانه امروز حدود ۵۰ درصد از جمعیت استان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.
,
استاندار گیلان تاکید کرد: طرح تحول نظام سلامت که با تدبیر دولت در کشورمان به مرحله اجرا درآمد؛ گامی در جهت تامین سلامت مردم و اقدامی اصولی برای رفع دغدعه های مردم در این بخش است.
,
وی اظهارداشت: این طرح برکات زیادی داشت؛ اما آنچه در نگاهی کلان و راهبردی ، در نظام برنامه ریزی کشور سودمند واقع شد، ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای همه مردم بود.
,
زارع با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش نیاز آحاد جامعه به خدمات بیمه ای گفت: امروز در شرایط ناشی از شیوع کرونا ، برای مدیریت این بیماری بطور جدی نیازمند تقویت و توسعه دولت الکترونیک هستیم و ایجاد این پرونده ها یاری بخش بوده است.
,
استاندار گیلان افزود: تسهیلات و اقداماتی که بیمه سلامت در این مدت در اختیار مردم قرار داده و به انجام رسانده، از جمله نسخه الکترونیکی و ارائه خدمات متنوع بیمه ای در فرآیند مدیریت بیماری موثر بود که باید استمرار یابد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه