اخبار داغ

رئیس اداره صنعت معدن تجارت سرپل ذهاب:

مشکلی در تامین ماسک بهداشتی در سرپل ذهاب وجود ندارد/ رصد و نظارت مستمر در سطح بازار

مشکلی در تامین ماسک بهداشتی در سرپل ذهاب وجود ندارد/ رصد و نظارت مستمر در سطح بازار
یوسف نظری, رئیس اداره صنعت معدن تجارت سرپل ذهاب گفت: مشکلی در تامین ماسک بهداشتی در شهرستان وجود ندارد و رصدو نظارت مستمر در سطح بازار ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یوسف نظری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: براساس بازرسیهای بعمل آمده و رصد روزانه صورت گرفته در بازار سرپل ذهاب مشکلی درخصوص تامین ماسک بهداشتی در شهرستان وجود ندارد.

وی بابیان اینکه استفاده از ماسک یک راهکار جدی و مورد تاکید برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است، افزود: ماسک به اندازه کافی در دسترس مردم وجود دارد و مردم می توانند با مراجعه به داروخانه ها ماسک را با قیمت هر عدد ۱۳۰۰ تومان خریداری و استفاده کنند.

وی به رصدو نظارت مستمر در سطح بازار اشاره کرد و گفت: باتوجه به شرایط حاد و وضعیت قرمز شهرستان سرپل ذهاب با همکاری اتاق اصناف،اماکن شهرداری،شبکه بهداشت،فرمانداری و نیروی انتظامی بر روند فعالیت واحدهای صنفی شهرستان و تعطیلی بازار و اجرای دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا نظارت و بازرسی بصورت روزمره انجام می شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری اصناف و لبیک در تعطیلی بازار گفت: مشارکت عموم مردم و رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی قطعا در این‌شرایط بحرانی لازم و ضروری است که در شهرستان همچون موج های اول و دوم کرونا، بازاریان در تعطیلی بازار پیش قدم شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه