اخبار داغ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر:

برنامه های ۱۳ آبان کانون پرورش فکری کودکان به صورت مجازی برگزار می شود

برنامه های ۱۳ آبان کانون پرورش فکری کودکان به صورت مجازی برگزار می شود
رسولی گفت: کانون پرورش فکری کودکان با هدف پاسداشت ارزش های انقلابی و توجه دادن کودکان و نوجانان به وقایع انقلاب و همچنین شیوع ویروس کرونا، تمام برنامه ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به مناسبت ۱۳ آبان گفت: کانون پرورش فکری کودکان با هدف پاسداشت ارزش های انقلابی و توجه دادن کودکان و نوجانان به وقایع انقلاب و همچنین شیوع ویروس کرونا، تمام برنامه ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اظهار کرد: برگزاری کارگاه های ادبی با موضوع اگر آن روز بودم، معرفی کتاب های نیمکت های پاییزی و فرهنگنامه انقلاب فارسی، نمایشگاه نقاشی با موضوع وقایع ۱۳ آبان و معرفی وقایع ۱۳ آبان به شیوه قصه گویی از جمله برنامه ای این کانون است.

,

, ,

رسولی افزود: تهیه کلیپ و معرفی شخصیت شهدای نوجوان، وبینار بحث آزاد با موضوع نوجوان، نشاط و اندیشه های نو از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز است که در طول هفته برگزار می شود.

,

وی بیان کرد: ۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی است که باید به روش های جذاب و هنری به کودکان و نوجوانان منتقل و تببیین شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه