اخبار داغ

بخشدار حمیل مطرح کرد:

اعمال محدودیت های کرونایی در روستاهای بخش حمیل اسلام آبادغرب

اعمال محدودیت های کرونایی در روستاهای بخش حمیل اسلام آبادغرب
صادق ناصری, بخشدار حمیل گفت: در راستای حفظ سلامت مردم محدودیت های شدید کرونایی در روستاهای بخش حمیل اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  اسلام آباد خبر، با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسلام آباد غرب در وضعیت پرخطر ابتلا مردم به ویروس کرونا و ابتلای بیشتر مردم روستاهای بخش حمیل، پیش از ظهر امروز جلسه ستاد مقابله با کرونای روستایی در حمیل برگزار شد.

صادق ناصری بخشدار حمیل در این باره اظهار داشت: دهیاران، اعضای شوراها و بهورزان روستاها با همکاری نیروی انتظامی، نسبت به تشکیل ستاد مقابله با کرونا اقدام کنند و ⁦ ستاد مذکور نیز باید شرایط روستا را رصد کرده و به اطلاع اهالی برساند.

وی تصریح کرد: مصوبات و اقدامات صورت گرفته  در این راستا توسط دهیار به صورت مکتوب  و مستند به بخشداری تحویل شود.

ناصری درباره این مصوبات گفت: علاوه بر ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عقد،
برگزاری هرگونه مراسم هفت، چهلم و سال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع بدون اطلاع عمومی و در حد خانواده متوفی برگزار شود، افزود: اهالی باید از هرگونه تردد به شهرهای بزرگتر جز در موارد اضطراری خودداری کنند.

بخشدار حمیل گفت: همچنین تا اطلاع ثانوی درب آرامستانها در روزهای پنجشنبه هر هفته مسدود شود.

ناصری خاطرنشان کرد: مردم باید هنگام حضور در اماکن عمومی از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: بهورزان، افراد مبتلا به ویروس کرونا را شناسایی و متذکر شوند این افراد تا حصول بهبودی کامل از حضور در امکان عمومی خودداری کنند.

بخشدار حمیل گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش باتوجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در صورت اطلاع رسانی ترحیم از طریق بلندگو در روستاهای بخش توسط مداحان، موارد را با همکاران نیروی انتظامی برای توقیف ماشین حامل بلندگو اطلاع رسانی کنند.

 ناصری گفت: همکاران نیروی انتظامی برای خودرو حامل بلندگو پرونده تشکیل داده و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور خودرو توقیف و پرونده به محاکم قضایی ارسال می شود.

وی افزود: دهیاران عاملین چاپ،توزیع و انتشار آگهی فوت  یا هر گونه دعوت به تجمع با انتشار پیام در روستا را برای برخورد قانونی به نیروی انتظامی معرفی کنند و با توجه به شدت انتشار و افزایش شدید موارد فوتی کرونا دهیاران و ستاد روستایی مقابله با کرونا مواردی که تاکنون ارسال شده را  به مردم اطلاع رسانی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه