اخبار داغ

به مناسبت هفته وحدت صورت گرفت؛

توزیع ۵۰ هزار قرص نان برای نیازمندان حاشیه شهر مشهد

توزیع ۵۰ هزار قرص نان برای نیازمندان حاشیه شهر مشهد
با راه‌اندازی دو نانوایی در مناطق حاشیه شهر مشهد، ۵۰ هزار قرص نان به مناسبت هفته وحدت بین نیازمندان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ به مناسبت هفته وحدت در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب، تعداد دو نانوایی به منظور توزیع نان رایگان بین نیازمندان راه اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

, ,

نارسایی های هفته های اخیر در زمینه آرد و نان مشکلات برخی خانواده های کم بضاعت را در تأمین معاش زندگی دوچندان کرده بود و با توجه به اینکه در مناطقی همچون شهرک شهید باهنر و رجایی در حاشیه شهر مشهد اقشار نیازمند و اهل‌سنت فراوانی سکونت دارند فعالیت این نانوایی در این مکان پیش بینی شده است.

,

روزانه ده نفر به صورت جهادی و از قرارگاه شهید قاسمی مشهد در این نانوایی‌ها مشغول به کار هستند و روزانه 10 ساعت به پخت نان برای نیازمندان منطقه مشغول هستند.

,

, ,

هزینه 30 میلیون تومانی برای راه اندازی این نانوایی توسط کمک‌های خیرین و نیکوکاران جمع آوری و هزینه شده است و اهالی برای دریافت نان رایگان به مساجد منطقه مهرآباد مراجعه و کارت نان خانوار را تهیه می کنند.

,

با توجه به مشکلات هفته های اخیر در آرد و نان مسئولان فرهنگی شهرک‌های حاشیه شهر مشهد بر آن شدند تا این نانوایی را با هدف کمک به مردم نیازمند منطقه راه اندازی کنند.

,

, ,

شایان ذکر است در دهه آخر صفر نیز این نانوایی برای فعالیت های خیرخواهانه دایر بوده و پس از آن طی هفته وحدت علاوه بر ارائه نان رایگان، ماسک و مواد ضد عفونی برای مقابله با کرونا نیز توزیع خواهد داشت.

,

با مشارکت مردمی و نیکوکاران برای تهیه آرد روزانه 3 تا 4 هزار نان به دست مردم نیازمند منطقه رسانده می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه