اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دانا:

شرایط موجود کشور نتیجه مستقیم عملکرد اصلاح‌طلبان است/ اظهارات اخیر جهانگیری نشان می‌دهد او برنامه‌ای ندارد

شرایط موجود کشور نتیجه مستقیم عملکرد اصلاح‌طلبان است/ اظهارات اخیر جهانگیری نشان می‌دهد او برنامه‌ای ندارد
حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه اصلاح طلبان طی این سال‌ها از اداره کشور غافل بودند، گفت: غفلت مسئولان از اداره کشور باعث شد تا امروز با مشکلات زیادی مواجه شویم؛ اصلاح طلبان در حقیقت توانایی اداره کشور را ندارند و همواره معتقدند حل المسائل ما غرب و آمریکا هستند.
[

«حجت الاسلام علیرضا سلیمی» عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص عملکرد اصلاح طلبان طی هفت سال گذشته اظهار داشت: متاسفانه دیروز آقایان اصلاح طلب مردم را از دلار 5 هزار تومانی و پراید 60 میلیونی می‌ترساندند و به مردم می‌گفتند اگر فلانی رای بیاورد دلار 5 هزار تومان و پراید 60 میلیون تومان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی به وعده‌های برجامی رسانه‌ها و بوقچی‌های دولت اشاره کرد و گفت: مردم یادشان نمی‌رود بسیاری از روزنامه‌ها و رسانه‌های اصلاح طلب و حامی دولت در حمایت از برجام از تیتر «تحریم‌ها به تاریخ پیوست» استفاده می‌کردند.
,
 
,
نماینده مردم محلات در مجلس خاطر نشان کرد: اصلاح طلب‌ها بودند که می‌خواستند کاری کنند مردم نیازی به یارانه 45 هزارتومانی نداشته باشند، این‌ها بودند که وعده می‌داند شغل ایجاد می‌کنیم و نمی‌گذاریم کسی بیکار باشد، این‌ها بودند که می‌گفتند تورم و رکود برای همیشه رخت برمی‌بندد در حقیقت اصلاح طلبان با این وعده‌هایی که به مردم دادند توانستند رای مردم را کسب کنند.
,
 
,
آش عملکرد اصلاح طلبان خیلی شور شده است
, آش عملکرد اصلاح طلبان خیلی شور شده است, آش عملکرد اصلاح طلبان خیلی شور شده است,
حجت الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه شرایط موجود حاصل عملکرد اصلاح طلبان است، افزود: نتیجه عملکرد اصلاح طلبان این بود که بالا ترین نرخ تورم تاریخ کشور را در دوره این‌ها داشتیم؛ نرخ ارز جهش‌های بی سابقه‌ای در تاریخ کشور داشت و بیکاری نیز به بیش‌ترین حد خود رسیده است.
,
 
,
وی به عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: دولتمردان می‌گفتند ما زبان دنیا را بلدیم و با مذاکره می‌توان مشکلات کشور را حل کرد اما امروز شاهد روابط کشورهای منطقه با ایران هستیم؛ همه این مشکلات در حقیقت نتیجه مستقیم عملکرد اصلاح طلبان است.
,
 
,
عضو هیئت رئیسه مجلس شرایط امروز کشور را از عدم وجود برنامه‌‌ای مدون از سوی دولت دانست و عنوان کرد: آنقدر آش عملکرد جریان اصلاحات شور شده است که امروز حتی صدای آشپز هم در آمده و از پاسخگویی فرار می‌کنند؛ اصلاح طلبان مدعی بودند که برای کشور برنامه دارند اما شرایط امروز نشان می‌دهد که دولت برنامه مدونی برای اداره کشور نداشته است.
,
 
,
اصلاح طلبان معتقدند آمریکا و غرب حل‌المسائل کشور هستند
, اصلاح طلبان معتقدند آمریکا و غرب حل‌المسائل کشور هستند, اصلاح طلبان معتقدند آمریکا و غرب حل‌المسائل کشور هستند,
حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه اصلاح طلبان طی این سال‌ها از اداره کشور غافل بودند، گفت: غفلت مسئولان از اداره کشور باعث شد تا امروز با مشکلات زیادی مواجه شویم؛ اصلاح طلبان در حقیقت توانایی اداره کشور را ندارند و همواره معتقدند حل المسائل ما غرب و آمریکا هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: اصلاح طلبان در برجام هم می‌گفتند ما می‌رویم مذاکره می‌کنیم و وضع مردم خوب می‌شود، اما دیدیم که مشکلی حل نشد؛ متاسفانه با برجام -علی رغم تمجیدهای اصلاح طلبان- وضع کشور بدتر شد و در حقیقت سرمایه گذاری شرکت‌های خارجی در کشور به شدت افت پیدا کرد. از سوی دیگر بعد از برجام تهدیدات زیادی متوجه کشور شد و اصلاح طلبان مردم را از جنگ ترساندند اما همه آن‌ها دروغ هم بود چون اصلا قرار نبود جنگی صورت بگیرد.
,
 
,
نماینده مردم محلات به طرح سوالاتی از دولت پرداخت و تصریح کرد: سوال من از دولتمردان این است که برنامه‌شان برای این چند ماه باقی مانده از عمر دولت برای مباحث مختلف چیست؟ چه کسی باعث افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن، خودرو، ارز، طلا و... شده است؟
,
 
,
اظهارات اخیر جهانگیری نشان از بی‌برنامگی او دارد
, اظهارات اخیر جهانگیری نشان از بی‌برنامگی او دارد, اظهارات اخیر جهانگیری نشان از بی‌برنامگی او دارد,
حجت الاسلام سلیمی به اظهارات تامل برانگیز معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه «برای حل مشکلات اقتصادی دعا کنید!» اشاره کرد و گفت: ضمن احترامی که برای آقای جهانگیری قائلم به ایشان می گویم، آقای جهانگیری شما معاون اول رئیس جمهور هستید و باید برای همه چیز برنامه داشته باشید.
,
 
,
وی افزود: این اظهارات آقای جهانگیری در واقع نشان از بی برنامگی ایشان دارد؛ دعا کردن کار پیرزن‌های داخل خانه هم است و در حقیقت همه مردم دعا می‌کنند اما واقعیت این است که آقای جهانگیری معاون اول این دولت است و او باید برای حل مشکلات کشور تدبیر کند.
,
 
,
حجت الاسلام سلیمی به نگاه ایجاد شده در داخل به پیروزی دموکرات در انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: پیروزی دموکرات‌ها و یا جمهوری‌خواهان خیلی فرق نمی‌کند و در حقیقت این اراده مسئولین کشور است که می‌تواند جلوی افزایش نرخ ارز را گرفته و راهگشای حل مشکلات کشور باشد ؛ آقای روحانی خودشان در مجلس گفتند «اگر بخواهم دلار را 5 هزار تومان می‌کنم»؛ وقتی او به صراحت این موضوع را مطرح می‌کند ممکن است از این اختیاری که دارد استفاده کند و ان شا الله قیمت دلار پایین بیاید و امیدواریم آقای روحانی به این قولی که داد عمل کند و قیمت دلار را پایین بیاورد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه