اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با موضوع سیره پیامبر (ص)/ اردبیل اسوه وحدت شیعه و سنی است

تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با موضوع سیره پیامبر (ص)/ اردبیل اسوه وحدت شیعه و سنی است
جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اردبیل اسوه وحدت شیعه و سنی است و در شهرستان هایی که برادران اهل تسنن ساکن هستند، اهالی با وحدت مثال زدنی در کنار هم زندگی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌ الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: پیامبر عظیم الشان اسلام برای تمام بشریت اسوه است و پرداختن به شخصیت ایشان در تمامی زمان ها اهمیت ویژه ای دارد که هفته وحدت نیز بهترین زمان برای پرداختن به موضوع در ابعاد مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه جلسه علمای اهل تشیع و تسنن در استان اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، افزود: تجلیل و دیدار از خانواده های شهید اهل تسنن در سراسر استان از جمله برنامه ها است.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه اجرای برنامه ها مسابقات متنوع از جمله سیره نبوی در فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا بسیار جدی خواهد بود، گفت: برای کودکان نیز مسابقات مرتبط نیز تهیه شده است.

,

وی بیان کرد: نشست های علمی مشترک در فضای برای پرداختن به شخصیت والای پامبر اکرم (ص) برگزار می شود؛ در یک کلام تلاش کنیم در این هفته پیامبر (ص) را بشناسیم و راه ایشان را ادامه دهیم.

,

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده تصریح کرد: استان اردبیل اسوه وحدت شیعه و سنی است ، در شهرستان هایی که برادران اهل تسنن ساکن هستند، اهالی با وحدت مثال زدنی در کنار هم زندگی می کنند و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه