اخبار داغ

توقیف محموله 72کیلوگرمی «شیشه» در گچساران-شیراز+جزئیات

توقیف محموله 72کیلوگرمی «شیشه» در گچساران-شیراز+جزئیات
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۷۲ کیلوگرم شیشه در محور "شیراز - گچساران " خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس  کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به گچساران" به یک دستگاه خودروی پراید مظنون و آن را نیز متوقف کردند.

,

مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۷۲ کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

,

این مقام ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

,

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه