اخبار داغ

هم‌زمان با ولادت پیامبر اعظم(ص)؛

افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
هم‌زمان با ولادت پیامبر اعظم(ص) ۴ واحد مسکن مددجویی با مشارکت خیران در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ نجف علی حیدری ضمن تقدیر از مشارکت خیران در زمینه احداث مسکن ویژه خانواده‌های نیازمند استان بیان کرد: این واحدهای مسکونی با هزینه خیران احداث و هم‌زمان با ولادت پیامبر اعظم(ص) در اختیار خانواده‌های تحت حمایت این نهاد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به معرفی مددجویان فاقد مسکن دارای شرایط پس از بررسی کارشناسان به نیکوکاران افزود: اعتبار احداث این واحدهای مسکونی از سوی ۴ فرد نیکوکار تأمین شده است که مراحل ساخت با نظارت سازمان نظام مهندسی و با مصالح مرغوب انجام شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان زمان آغاز احداث این واحدهای مسکونی در مناطق محروم استان را از تیرماه امسال عنوان و مطرح کرد: این واحدهای مسکونی در ۴ روستای محروم صالح کوتاه، لبد، گل سرخ و شوارز به بهره‌برداری می‌رسند.

حیدری خاطرنشان کرد: طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است. نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به سامانه «طرح نوسازی مسکن روستایی» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه