اخبار داغ

گزارش دانا از تاکتیک انتخاباتی اصلاحات؛

اصلاح طلبان دست از هراس افکنی بر نمی دارند/ جلودارزاده: جریان اصلاحات بیش از این توانایی ندارد

اصلاح طلبان دست از هراس افکنی بر نمی دارند/ جلودارزاده: جریان اصلاحات بیش از این توانایی ندارد
نماینده اصلاح طلب مجلس دهم با بیان اینکه جریان اصلاحات بیش از این توانایی ندارد گفت: کسانی که در جریان اصلاحات حضور داشتند و به هر دلیل و شکلی از موقعیت خود سوءاستفاده کرده‌اند باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان دست از هراس افکنی بر نمی دارند. تاکتیکی که در انتخابات 96 برای هراس از رقیب بکار برده شد اما حالا بسیار بدتر از آن را در واقعیت شاهد هستیم. جریانی که ادعا می کرد با آمدم رقیب دلار به بالای 11 هزار تومان می رسد حالا دلار را به بیش از 30 هزار تومان هم رسانده است و در حوزه های مختلف خصوصا مسکن و خرید خودرو و معیشت مردم در تنگنای بسیاری قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اما اصلاح طلبان به جای عذرخواهی از مردم هنوز به رقیب حمله سیاسی تبلیغاتی می کنند.
,
 
,
«سهیلا جلودارزاده» که به عنوان نماینده کارگران به مجلس دهم راه یافت و کارنامه بسیار ضعیفی در این مجلس دارد، در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان می گوید: « اگر اصولگرایان رادیکال بیایند وضع از این هم بدتر می شود»
,
 
,
وی در یک فرار به جلو درحالی که موضع اصلاح طلبان هنوز هم حل مسائل کشور از راه مذاکره با غرب و خصوصا آمریکاست عنوان می کند: «در شرایط کنونی به جز چالش‌های اقتصادی، کشور با چالش‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز مواجه است و تنها نمی‌توان مشکلات کشور را اقتصادی دانست. بنده هنگامی که در مجلس دهم حضور داشتم چنین روزهایی را پیش‌بینی کرده بودم. برخی به جای اینکه به مشکلات داخلی کشور رسیدگی کنند فکر خود را مشغول کشورهای جهان کرده‌اند. ما در گذشته بسیاری از مسیرها را اشتباه رفته‌ایم و آدرس غلط به مردم داده‌ایم. نتیجه این آدرس غلط‌ها رفتن وضعیتی است که امروز برای جامعه ایجاد شده است. اولین و مهم‌ترین وطیفه دولت و دستگاه حاکمیت این است که به امور مردم رسیدگی کند و برای آنها رفاه ایجاد کند.دولت موظف است دارای‌هایی مردم را که در اختیار دارد، صرف رفاه و توسعه و پیشرفت مردم کند.این در حالی است که هر کاری در این کشور انجام می‌شود به جز رسیدگی به امور مردم.»
, برخی به جای اینکه به مشکلات داخلی کشور رسیدگی کنند فکر خود را مشغول کشورهای جهان کرده‌اند. ما در گذشته بسیاری از مسیرها را اشتباه رفته‌ایم و آدرس غلط به مردم داده‌ایم. نتیجه این آدرس غلط‌ها رفتن وضعیتی است که امروز برای جامعه ایجاد شده است., برخی به جای اینکه به مشکلات داخلی کشور رسیدگی کنند فکر خود را مشغول کشورهای جهان کرده‌اند. ما در گذشته بسیاری از مسیرها را اشتباه رفته‌ایم و آدرس غلط به مردم داده‌ایم. نتیجه این آدرس غلط‌ها رفتن وضعیتی است که امروز برای جامعه ایجاد شده است.,
 
,
جلودارزاده بدون اشاره به این موضوع که بدنه مدیران دولت روحانی را اصلاح طلبان تشکیل داده اند بیان کرد: «جریان اصلاحات نهایت از‌خود‌گذشتگی را برای دولت حسن روحانی انجام داده است و افکار عمومی جامعه نیز این مسأله را مشاهده کرده‌اند.هدف اصلی اصلاح‌طلبان حمایت از یک چهره معتدل و عقلایی برای حفظ و اعتلای نظام بوده است. اصلاحات دارای اصول و قواعد خاص خود است. بدون‌تردید اگر این اصول را رعایت نکنیم موفق نخواهد شد.کاری که اصلاح‌طلبان انجام دادند این بود که با دادن خون به یک بیمار بدحال وی را نجات دادند.جریان اصلاحات بیش از این توانایی ندارد. این در حالی است که در سال‌های اخیر جریان اصلاحات با موانع و فشارهای گسترده بیرونی نیز مواجه بوده است.تاریخ درباره همه قضاوت خواهد کرد. این وضعیت درباره جریان اصلاحات و کسانی که به این جریان فشار وارد می‌کنند نیز وجود دارد و همه باید در پیشگاه تاریخ پاسخگو باشند.کسانی که در جریان اصلاحات حضور داشتند و به هر دلیل و شکلی از موقعیت خود سوءاستفاده کرده‌اند باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.»
, کسانی که در جریان اصلاحات حضور داشتند و به هر دلیل و شکلی از موقعیت خود سوءاستفاده کرده‌اند باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.», کسانی که در جریان اصلاحات حضور داشتند و به هر دلیل و شکلی از موقعیت خود سوءاستفاده کرده‌اند باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.»,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه