اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی:

16 هزار نفر تحت پوشش طرح آمران سلامت قرار گرفتند

16 هزار نفر تحت پوشش طرح آمران سلامت قرار گرفتند
رضایی گفت: از ابتدای اجرای طرح آمران سلامت ‌تاکنون 16 هزار و 335 نفر در خراسان‌جنوبی تحت پوشش خدمات ارائه شده قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد رضا رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات تیم‌های آمران سلامت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آمران سلامت از جمله طرح‌های مهم و موثر برای مقابله با این ویروس بوده که با محوریت حضور جوانان داوطلب در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا از 5 آبان همزمان با سراسر کشور در استان اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی با بیان این‌که تاکنون اقدامات زیادی در میدان مبارزه با این ویروس انجام شده، افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع روزانه کرونا، مبارزه با این ویروس رسالتی همگانی بوده که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی، حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و توسعه آموزش‌های همگانی از جمله اهداف این طرح است.  

,

رضایی با بیان این‌که در راستای اجرای این بیش از 500 نفر از جوانان داوطلب هلال احمر در قالب ۶۱ پایگاه ثابت و 65 تیم سیار به ارائه خدماتی پیرامون قطع زنجیره انتقال کرونا می‌پردازند، اظهار کرد: تا کنون بیش از 5 هزار ماسک بین افرادی که از پوشیدن آن در محیط‌های عمومی خودداری می‌کند توزیع شده است.  

,

وی راهنمایی به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و توصیه و تأکید به حفظ فاصله اجتماعی را از جمله فعالیت های این تیم ها دانست و گفت: از ابتدای اجرای آمران سلامت تاکنون 16  هزار و 335 نفر تحت پوشش خدمات طرح قرار گرفتند.  

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این‌که از شهروندان خواستاریم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند، افزود: امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شأن و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه از مهم‌ترین وظایف آمران سلامت است.

,

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کرونا در استان، اجرای طرح آمران سلامت تا 15 آبان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه