اخبار داغ

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی خبر داد؛

روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر

روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر
بخشی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت در سه نقطه محروم از شهرستان‌های مرزی سربیشه و درمیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، احمد بخشی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان روستاهای مرزی استان، اظهار کرد: بسیاری از نقاط به دلیل دور بودن از مراکز خدماتی و امکانات رفاهی در سطح پایین بهداشتی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با اشاره به روستاهای ذکری و گل نی در شهرستان درمیان اظهار کرد: مردم این دو روستای محروم طی چند سال گذشته از بیماری‌های پوستی رنج برده و مشکلات متعددی را متحمل بودند‌.  

,

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه با ورود خیران، دستگاه‌های مختلف و هلال احمر استان، بسیاری از محرومیت‌های منطقه رفع شده و این حمایت‌ها ادامه دارد.

,

بخشی به اقدامات حمایتی هلال احمر اشاره و بیان کرد: تاکنون کاروان‌هایی متشکل از متخصصین و خیرین به این مناطق اعزام شده و خدمات بهداشتی و معیشتی ارائه کرده‌اند.

,

وی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت طی هفته گذشته در روستاهای کلاته بلوچ، ذکری و گل‌نی خبر داد و گفت: دکتر عمادی متخصص پوست و دو مختصص دیگر از دانشگاه رازی تهران در قالب یک تیم به ارائه خدمات در این روستاها پرداختند.

,

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: در این دو روز ۱۲۰ بیمار در این روستاها ویزیت شده و همچنین دارو، البسه و بسته‌های غذایی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال بین اهالی این مناطق توزیع شده است.  

,

بخشی بیان کرد: توزیع و ارائه آموزش‌های مبنی بر حفاظت از پوست و راه‌های مقابله با کرونا از دیگر خدمات این تیم بوده است.

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه