اخبار داغ

حضور مدیر سازمان تیم های ملی در اردوی تیم کوچین و شهرداری گرگان

حضور مدیر سازمان تیم های ملی در اردوی تیم کوچین و شهرداری گرگان
مسعود قاسمی با سفر به شهر بابل از اردوی تیم ملی جوانان 2020 و شهرداری گرگان بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در ادامه بازدیدهای مدیر سازمان تیم های ملی از اردوهای تیم های لیگ برتری، مسعود قاسمی با سفر به شهر بابل از اردوی تیم ملی جوانان 2020 (کوچین آمل) بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت تمرینات این تیم قرار گرفت. با توجه به این که قرار است این تیم به نمایندگی از کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در هند شرکت کند، برنامه ریزی ها و تبادل نظر درباره چگونگی برگزاری اردوها و روند آمادگی بازیکنان از سوی کادر فنی، مسئولان باشگاه کاله و مدیر سازمان تیم های ملی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم ملی جوانان 2020 با هدایت رضا نوری تمرینات خود را در سالن اختصاصی کاله در شهر بابل پیگیری می کند. این تیم با قرار گرفتن در گروه ب با تیم های شیمیدر، مهرام، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن، صنعت مس کرمان، آینده سازان و نیروی زمینی هم گروه است. برای اولین بار است که تیم ملی جوانان با مساعدت فدراسیون بسکتبال و حمایت باشگاه کاله در لیگ برتر حضور دارد.

,

*حضور قاسمی در تمرینات تیم شهرداری گرگان

, *حضور قاسمی در تمرینات تیم شهرداری گرگان,

همچنین مسعود قاسمی مدیر سازمان تیم های ملی روز گذشته با حضور در شهر گرگان، از اردوی تیم شهرداری گرگان بازدید کرد و ضمن گفت وگو با کادر فنی در جریان آخرین وضعیت آمادگی این تیم قرار گرفت.

,

در این دیدار اسدالله کبیر رییس هیات استان گلستان و مدیر فنی تیم شهرداری گرگان نیز حضور داشت.

,

هم چنین با توجه به در پیش بودن پنجره دوم و سوم انتخابی کاپ آسیا و حضور تعدادی از ملی پوشان در تیم شهرداری گرگان، جلسه ای با حضور مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی و مسعود قاسمی برای هماهنگی هر چه بیشتر و برنامه ریزی لازم برای تیم ملی انجام شد.

,

تیم شهرداری گرگان با هدایت مهران شاهین طبع از اواخر شهریور تمرینات خود را در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز کرده است. گرگانی ها با قرار گرفتن در گروه الف با تیم های پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز و صنعت مس رفسنجان هم گروه است.

,

لیگ برتر بسکتبال از ۱۵ آبان با ۱۶ تیم در دو گروه ۸ تیمی آغاز می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه