اخبار داغ

به دنبال تاثیر عملی تفاهم نامه در جامعه هستیم

قبادی دانا: تفاهم نامه به توسعه ورزش و ایجاد انگیزه بین معلولین کمک می کند

قبادی دانا: تفاهم نامه به توسعه ورزش و ایجاد انگیزه بین معلولین کمک می کند
رئیس سازمان بهزیستی گفت: تفاهم نامه فرصتی برای توسعه ورزش در بین افراد دارای معلولیت و ایجاد انگیزه در آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی در مراسم امضا تفاهم نامه این سازمان با فدراسیون اظهار داشت: ورزش برای افراد دارای معلولیت راهی برای توانمندسازی و امید و ایجاد فضایی برای حضور آنها در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره برنامه های این سازمان  ادامه داد: در مناطق روستایی و عشایری برنامه‌های خوبی را آغاز کردیم و خوشبختانه توانستیم شاهد حضور معلولین به واسطه ورزش در جامعه باشیم و دلبستگی آنها را به آینده و حضور در اجتماع افزایش دادیم.

,

قبادی دانا افزود: ظرفیت ورزش جامعه به گونه ای است که می توانیم با تلاش، فضا را برای مدال آوری و قهرمانی ورزشکاران افزایش دهیم و در این زمینه سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک باید همکاری لازم را داشته باشند.

,

وی با اشاره به تفاهم نامه با فدراسیون جانبازان و معلولین عنوان کرد: این تفاهم نامه فرصت مغتنمی است تا از امکانات سازمان و اردوگاه‌ها برای توانبخشی قهرمانان و مدال آوران استفاده کنیم و در خانواده و جامعه بستری فراهم نماییم که ورزشکاران معلولین موفقیت را تجربه کنند.

,

قبادی دانا اظهار داشت: به برکت دفاع مقدس، در طول این سال‌ها شاهد جهش و رشد خوب ورزش جانبازان و معلولین بودیم و اکنون که جانبازان ما به سن پیشکسوتی رسیدند باید از حضور آنها برای پرورش ورزشکاران معلول که در رده جوانان هستند، استفاده کنیم تا روند پیشرفت ورزش پارالمپیکی ایران ادامه داشته باشد.

,

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که نتایج عملی تفاهم نامه در جامعه به خصوص زندگی معلولین احساس شود و ما بتوانیم با توانمند سازی آنها تغییر و تحول لازم را ایجاد نماییم.

,

رئیس سازمان بهزیستی در پایان گفت: در سال‌های گذشته نقاط ضعفی در ایجاد فضای رشد معلولین وجود داشته است که به طور حتم هم ما و هم مسئولین فدراسیون آنها را شناسایی خواهند کرد و با برطرف سازی آن به توسعه توانمند سازی معلولین کمک خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه