اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب:

همکاری اصناف و رعایت پروتکل ها از سوی مردم در ریشه کن شدن ویروس کرونا نقش مهمی دارد

همکاری اصناف و رعایت پروتکل ها از سوی مردم در ریشه کن شدن ویروس کرونا نقش مهمی دارد
محبت جمالی نیا, سرپل ذهاب گفت: همکاری اصناف و رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم باعث قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ریشه کن شدن آن خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محبت جمالی نیا در گفتگو با بازی دراز با توجه به شیوع بیماری کرونا و سیر صعودی آن در پیک سوم شهرستان، مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا اصناف این شهرستان از ۵ آبانماه تعطیل شده است.

فرماندار سرپل ذهاب افزود : اجرای این دستورالعمل جز با همکاری و تعامل مردم و بازاریان امکان پذیر نیست که خوشبختانه تمام مردم و اصناف شهرستان بااهمیت کامل در اجرای این دستورالمل همکاری کردند و این قابل تقدیر است.

وی بابیان اینکه مراسمات تجمعی در شهرستان تعطیل شده است ادامه داد: ممنوعیت ورود به آرامستانهای روستایی با تلاش بخشداران و در شهر باتلاش شهرداری که از ورود به بوستانها و مراکز تفریحی شهر نیز ممانعت بوجود آورده اند و همچنین ارائه تذکرات لازم به مداحین و تعطیلی چاپخانه ها باعث تعطیلی مراسمات تجمعی خصوصا مراسمات ترحیم و عزاداری شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: پوشیدن ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی ، کاهش ترددهای غیرضرور و رعایت پروتکلهای اجتماعی از سوی مردم به خوبی اجرا می شود که باعث قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ریشه کن شدن آن خواهد شد.

جمالی نیا همچنین به تعطیلی ادارات اشاره کرد و گفت: ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی بجز ۴ دستگاه خدمات رسان آب و برق و گاز و مخابرات و شهرداری و شبکه بهداشت از ۵ آبانماه به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

وی به نقش رسانه ها در این وضعیت اشاره کرد و افزود : همکاری رسانه ها در اطلاع رسانی به مردم بسیار تاثیر گذار بود که لازم است از اصحاب رسانه شهرستان تقدیر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه