اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

شهید سلیمانی بزرگ‌ترین شخصیت تقریب مذاهب اسلام است

شهید سلیمانی بزرگ‌ترین شخصیت تقریب مذاهب اسلام است
حسین معروفی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین شخصیت تقریب مذاهب اسلام است و او نگاه اهل سنت را به جمهوری اسلامی ایران، شیعه و حقیقت انقلاب اسلامی عوض کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی صبح امروز اختتامیه مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض تبریک به مناسب هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) گفت: حکمت الهی در زمان پیامبر اسلام(ص) این بود که ما نباشیم، اما حکمت الهی امروز بر این است که به عنوان یک سیرباز و قطره در جریان انقلاب و دریای زلال اسلام ناب محمدی حضور داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه هفته وحدت از ارزشمندترین روزهای بشری مسلمانان است، عنوان کرد: در این ایام حفظ وحدت در بین مسلمانان از هر روزی واجب‌تر و ضروری‌تر است؛ چرا که حکومت اسلامی و نظام سیاسی ما بسیار اهمیت دارد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه تقریب مذاهب باید با 4 فرقه دیگر مسلمانان هماهنگ شویم، ابراز کرد: به منظور به ثمر ساندن انقلاب در گام دوم نیازمند وحدت واقعی در جهان اسلام هستیم؛ لذا تمرکز ما باید بر مشترکات مسلمانان باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه داعش، عربستان و وهابیت را مسلمان و اهل سنت نمی‌دانیم، تصریح کرد: کسانی که چهره‌ای خشن از اسلام را در دنیا معرفی کرده و شدیدترین و وحشی‌ترین اقدامات را انجام دادند نمی‌توانند مسلمان باشند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به فرمان امام خود، خود را فدای برادران اهل سنت کرد و چهار استان اهل سنت عراق، سوریه، لبنان و یمن را نجات داده و فلسطین را حفظ کرد.

,

سردار معروفی با اشاره به اینکه امروز هدایت کننده و ام القرای جهان اسلام، ایران اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران و امت ما تنها امتی است که سد بلای اهل سنت جهان اسلام شده و پای آرمان‌های اهل سنت بر پایه مشترکات بین مسلمانان ایستاده است.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه امروز برخی نگاه وحدت ستیزی دارند و با این مسئله مشکل داریم و نگاه ما به وحدت، نگاه اسلام ناب و امامین انقلاب است، ابراز کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین شخصیت تقریب مذاهب اسلام است و او نگاه اهل سنت را به جمهوری اسلامی ایران، شیعه و حقیقت انقلاب اسلامی عوض کرد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن امروزه به دنبال پوسته نیست؛ بلکه به دنبال تصرف محتوا، فکر، ذهن و اراده ما است، عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند که ریاست جمهوری آمریکا چه کسی باشد چرا که در این دولت سیستم حاکم است و چیزی که سیستم مشخص می‌کند انجام می‌شود.

,

سردار معروفی با بیان اینکه دشمن نمی تواند بزرگی ما را در منطقه، قدرت موشکی و هوشمندی نیروهای مسلح ما تحت امر ولی امر مسلمین ببیند، اظهار کرد: حوزه دفاعی، بهترین الگو برون رفت از وضعیت اقتصادی است که با استفاده از توان داخلی یکی از بزرگترین قدرت‌های جهان هستیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم از همه مشکلات عبور کنیم، در زمین دشمن بازی نکرده و مراقب باشیم دیگران هم بازی نکنند باید امام شناسی داشته باشیم؛ چرا که امام شناسی موجب می شود که لبخند دشمن ما را منحرف نکرده و برای دشمن سوت و کف نزنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه