اخبار داغ

استاندار لرستان:

اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۴ شهر لرستان/«خرم‌آباد» در لیست محدودیت‌های جدید قرار گرفت

اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۴ شهر لرستان/«خرم‌آباد» در لیست محدودیت‌های جدید قرار گرفت
خادمی، استاندار لرستان گفت: محدودیت های جدید کرونایی در 25 مرکز استان کشور از جمله خرم آباد اعمال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر افلاک سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: یکی از مهمترین مباحث، تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل قرارگاه  برای پیگیری مصوبات ملی ستاد مقابله با بیماری کرونا است که بر این اساس قرارگاه به منظور اجرایی شدن مصوبات تشکیل شده و فرماندهی آن بر عهده وزیر کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به موضوع ردیابی بیماران و ایجاد محدودیت های بیشتر برای این افراد افزود: به منظور کنترل چرخه انتقال و جلوگیری از شیوع بیماری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که با همکاری وزارت ارتباطات شماره تلفن همراه بیماران مبتلا به کرونا در سامانه ثبت شده و جابجایی آنها کنترل شود. 

,

استاندار لرستان تصریح کرد: بر این اساس از فروش بلیت هواپیما، قطار و سایر خدماتی که به سامانه ها وصل هستند به این گونه افراد جلوگیری خواهد شد. شرکت ملی پست موظف می‌شود که خدمات مورد نیاز مبتلایان به کرونا را به آنها ارائه دهد که شامل خدمات دولتی و عمومی خواهد بود تا اینگونه افراد مجبور نباشند برای انجام امور خود از منزل خارج شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: محدودیت های کرونایی در چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت برقرار است و علاوه بر آن از روز چهارشنبه ۱۴  تا ۲۳ آبان به مدت ۱۰ روز محدودیت‌های جدیدی در۲۵ مرکز استان و از جمله شهرستان خرم آباد اعمال خواهد شد و بر این اساس برخی از فعالیت ها تعطیل می شود و این به معنای آن است که خدمات سطح سه و چهار را در شهرستان خرم‌آباد محدود می شود.

,

خادمی عنوان کرد: برای این اقدامات در کنترل شیوع گسترده کرونا موثر واقع شود بازهم تاکید می شود که اصل موضوع برعهده مردم و رعایت توسط مردم است اگرچه اقدامات دولت می‌تواند کمک حال و تسهیل کننده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه