اخبار داغ

ظهر امروز صورت گرفت؛

تجمع مردم دلفان در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم(ص) در فرانسه+تصاویر

تجمع مردم دلفان در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم(ص) در فرانسه+تصاویر
مردم دلفان هم‌زمان با سایر استان‌های کشور امروز ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با برگزاری تجمع اعتراض خود را به توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، ظهرامروز تجمع اعتراضی اقشار مختلف مردم دلفان در واکنش به اقدام موهن رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی لازم در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

حجت الاسلام محمد یوسف خانی امام جعمه دلفان در این مراسم اظهار داشت: اقدام موهن رییس جمهور فرانسه نسبت به پیامبر اکرم(ص) در راستای پروژه‌های اسلام هراسی رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

,

وی افزود: بار دیگر دستِ غربیانِ مدعیِ حقوق بشر  از آستین کثیف ترین فرد در مهد آزادی و دمکراسی غربی بیرون آمد و با اهانت به ساحت نورانی برترین عالم و آدم حضرت رسول خاتم(ص)، قلب بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان را به درد آورد و بار دیگر چهره واقعی جاهلیت مدرن را در قالب لیبرال دموکراسی و مدرنیته به رخ جهانیان کشید.

,

امام جمعه نورآباد عنوان کرد: بی‌شک رفتار زشت و توهین‌آمیز در توهین مجدد به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، نشانه آشکاری از عمق وحشیگری و دشمنی استکبار جهانی و نظام سلطه، علیه اسلام و فرهنگ غنی آن است که در حال حاضر فرهنگ جوامع به ظاهر متمدن غربی را در همه زمینه‌ها به چالش کشیده است.  

,

وی تصریح کرد:  اقدام ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه توسط رئیس جمهور فرانسه، فضای منفوری را ایجاد کرد و هر صاحب دردی را برآن می‌دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را سم‌زدایی و محکوم کند.

,

یوسف خانی تصریح کرد:  از تمام دول اسلامی و رئیس اتحادیه بین المجالس اسلامی درخواست داریم تا با محکومیت اقدامات شنیع شیاطین مکار جبهه استکبار و دست‌های خبیث صهیونیسم جهانی که عامل هر فتنه انگیزی در جهان است، مانع از تکرار رفتارهای کثیف شیطانی شوند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه