اخبار داغ

سلطانی‌فر: می‌توان با جذب سرمایه به توسعه گلف کمک کرد/آینده خوبی برای این رشته پیش‌بینی می‌کنم

سلطانی‌فر: می‌توان با جذب سرمایه به توسعه گلف کمک کرد/آینده خوبی برای این رشته پیش‌بینی می‌کنم
وزیر ورزش و جوانان گفت: با جذب سرمایه‌گذاران و ورزشکاران می‌توان به توسعه گلف کمک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون گلف گفت: فعالیت هایی که در دو سال گذشته در ورزش گلف به همت رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون صورت گرفته جای تقدیر دارد و آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش‌بینی می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه زیرساخت مناسب برای توسعه این رشته وجود دارد، اضافه کرد: گلف به دلیل عدم درگیری فیزیکی و فعالیت بدنی سنگین محدودیت سنی ندارد و می تواند علاوه بر اینکه درحوزه همگانی و قهرمانی مورد توجه قرار بگیرد بلکه به عنوان بخش تفریحی، زمینه ساز نشاط جامعه شود.

,

وی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری در جهان برروی رشته گلف، عنوان کرد: این رشته ورزشی یکی از پردرآمدترین رشته ها و ورزشکاران حرفه ای آن هم از درآمدزاترین‌ها هستند که این مهم نشان دهنده جذابیت رشته گلف برای جذب اسپانسرها باهدف سرمایه گذاری بر روی این رشته است.

,

وی با تاکید بر بهره مندی از پتانسیل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و توسعه زیر ساختها، اظهار داشت: در سال های اخیر رشته هایی مانند بیلیارد و سوارکاری در ایران توسعه پیدا کرده اند و این نکته به دلیل علاقمندی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری برروی این رشته است.

,

وزیر ورزش و جوانان همچنین در این نشست، بهره مندی از ظرفیت رسانه ها با هدف معرفی و شناساندن این رشته تاکید کرد و گفت: این مساله می تواند در جذب سرمایه گذار و ورزشکار موفق باشد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش توضیحاتی را در خصوص ساخت تجهیزات و اقلام رشته گلف در کشور ارائه کرد و یادآور شد: در این خصوص می توان با بهره مندی از امکانات تولیدکنندگان داخلی در این راستا گام برداشت.

,

سلطانی فرهمچنین‌ در خصوص کمبود فضای ورزشی ویژه این رشته اظهار داشت: امروزه تقریبا برای تاسیس اماکن ورزشی هزینه ای بابت زمین پرداخت نمی شود، از این رو توسعه مینی گلف در شهرستان های کشور کار دشواری نیست.

,

وزیر ورزش در این باره توضیح داد: هم اکنون در اقصی‌نقاط کشور استادیوم‌ها و مجموعه های ورزشی بسیار خوبی احداث شده که زمین‌های بسیار خوبی وجود دارد که می‌توان زمین‌های گلف و مینی گلف را درآنها پیش بینی کرد.

,

وی یادآور شد: رشته گلف، اقبال زیادی در ایران دارد و با گسترش فضاهای ورزشی، جذب سرمایه گذاران و ورزشکاران می توان به توسعه این رشته سرعت بخشید.

,

وزیر ورزش و جوانان در این نشست پیشنهادات مطرح شده توسط اعضا هیات رییسه را قابل تامل دانست و یادآور شد: آنچه که در این نشست در راستای احداث هتل و زمین گلف پیشنهاد شده بررسی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه