اخبار داغ

این قرارداد به موفقیت ورزش جانبازان و معلولین کمک می کند

اسبقیان: با امضا تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی به اهداف فدراسیون نزدیک‌تر شدیم

اسبقیان: با امضا تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی به اهداف فدراسیون نزدیک‌تر شدیم
رئیس فدراسیون گفت: امضا تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی، فضا را برای توانمندسازی و ارتقا آمادگی جسمانی جانبازان و معلولین مهیا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان در خصوص امضا تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی اظهار داشت: امروز با حضور قبادی دانا، تفاهم نامه ای تحت عنوان همکاری های مشترک آموزشی، پژوهشی و توسعه فعالیت های تربیت بدنی به ویژه ورزش همگانی، بهبود و ارتقا سطح نشاط و سلامت جامعه امضا کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ایجاد نشاط، شادابی، توانمندسازی و ارتقا آمادگی جسمانی جانبازان و معلولین یکی از اهدافی است که فدراسیون ما دنبال می کند و سازمان بهزیستی در این خصوص شرح وظایفی دارد که با توجه به حضور قبادی دانا در هیئت رئیسه فدراسیون، تفاهم نامه ای برای توسعه این فضا مهیا شد که به طور حتم پیگیر اجرایی شدن آن خواهیم بود.

,

اسبقیان افزود: برگزاری برنامه های تفریحی، جشنواره های فرهنگی ورزشی با تاکید بر رویکرد استعدادیابی و شناسایی معلولین ورزشکار مستعد و تحت پوشش سازمان از موضوعاتی که دراین تفاهم نامه مدنظر قرار دارد.

,

رئیس فدراسیون عنوان کرد: امضا تفاهم نامه مشترک در خصوص حمایت از ورزش جانبازان و معلولین منجر به موفقیت های تیم های ملی در مسابقات پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی خواهد شد.

,

اسبقیان درخصوص برنامه های هفته پارالمپیک اظهار داشت: هفته پارالمپیک با برنامه های متنوعی در فدراسیون و هیئت‌های استانی برگزار شد و امروز نیز شاهد برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بودیم.

,

رئیس فدراسیون در پایان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت ها، برگزاری این گونه مراسم به افزایش نشاط در بین افراد جامعه کمک می کند. امیدوارم که بیماری کرونا هر چه زودتر به پایان برسد تا با برپایی اردوهای آمادگی، شاهد موفقیت تیم های ملی کشورمان در پارالمپیک توکیو باشیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه