اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان خبرداد؛

ورود کارگروه جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی به مناطق کم برخودار اصفهان

ورود کارگروه جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی به مناطق کم برخودار اصفهان
مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: شعار محوری ما در کمیته دانشجویی مراسم 13 آبان در این ایام فرمایش رهبری است که ایشان می فرمایند که بزرگترین راه مقابله با آمریکا خدمت رسانی است، کارگروه جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی با ورود جدی به مناطق کم برخودار استان و شهر اصفهان، انجام خدمت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سید هادی انوری ظهر امروز در نشست خبری خبری 13 آبان اظهار کرد: کمیته دانشجویی ستاد استانی بزرگداشت 13 آبان با محوریت بسیج دانشجویی استان و با حضور نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان اصفهان از دو هفته قبل تشکیل شد و چهار کارگره در این کمیته مشغول فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: کارگروه های فرهنگی، رسانه، جهادی و خدمت رسانی و نشست های گفتمانی برای این مناسبت ها تشکیل شده و در حال فعالیت است؛ اولین اقدام ما صدور بیانیه دانشجویی به مناسبت روز استکبارستیزی به سه زبان زنده دنیا است.

,

وی با بیان اینکه شعار محوری ما در کمیته دانشجویی در این ایام فرمایش رهبری است که ایشان می فرمایند که بزرگترین راه مقابله با آمریکا خدمت رسانی است، افزود: کارگروه جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی با توجه به اینکه در این شرایط کرونا ایفانی نقش جدی می کند در ایام 13 آبان هم فعالیت های خود را پررنگ کرده و با نگاه و ورود جدی به منطق کم برخودار استان و شهر اصفهان انجام خدمت می کند.

,

انوری بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی و کمک مؤمنانه، خدماتی پزشکی و پیراپزشکی و تولید بسته های بهداشتی و ورود به بحث آموزشی دانش آموزانی که از گوشی تلفن هوشمند محروم هستند، از جمله فعالیت های کارگروه جهادی و خدمت رسانی  کمیته دانشجویی ستاد استانی بزرگداشت 13 آبان است.

,

وی با توضیح اینکه تولید محتوای با موضوع استکبار ستیزی و افول آمریکا در حال انجام است، اضافه کرد: راه اندازی رادیو، تولید پادکست ها، تهیه سیر نمایشگاهی و کلیپ های مختلف از جمله این فعالیت هاست؛ امسال با توجه به شیوع کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه ها سلسله نشست های گفتمانی با موضوع افول آمریکا و استکبارستیزی برنامه ریزی و در حال برگزاری در فضای مجازی است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان خاطر نشان کرد: 15 نشست گفتمانی از 8 آبان شروع و تا 15 آبان برگزار می شود؛ جشنواره دانشجویی استکبار ستیزی است که از 13 آبان شروع می شود و تا اواخر آبان ادامه دارد که به برگزیدگان در 16 آذر و روز دانشجو هدایای نفیس اهدا می شود.

,

وی در پایان گفت: بسیج دانشجویی استان اصفهان با تشکیل کمیته مقابله کرونا، در 13 آبان تلاش ها و فعالیت ها جدی تری را پیگیری می کند؛ گروه های پزشکی در مراسم 13 آبان اصفهان اقدامات پزشکی انجام می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه