اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری

پیج فدراسیون مسدود شد/ نامه کاندیدای انتخابات به وزیر میراث

پیج فدراسیون مسدود شد/ نامه کاندیدای انتخابات به وزیر میراث
صفحه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به دلیل صیانت از آرمان‌ها مسدود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفحه اختصاصی اینستاگرام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به دلیل دفاع از ارزش های اسلامی و صیانت از آرمان های مدافعان حرم و سلامت به ویژه سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی مسدود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کمیته ارتباطات و بازاریابی فدراسیون با ارسال نامه ای به دفتر مرکزی اینستاگرام اعتراض خود نسبت به این موضوع را کتبا اعلام کرد. اینستاگرام هم در پاسخ انتشار محتوای خلاف سیاست های این شرکت را علت مسدود شدن صفحه مافیری دانست.  بدین ترتیب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بلافاصله صفحه جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را با نام mafiri.ir_official راه اندازی کرد تا علاقه‌مندان به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی بتوانند از طریق این پیج در اسرع وقت در جریان اخبار و اتفاقات این رشته ورزشی قرار گیرند.

, mafiri.ir_official,

*نامه نامزدهای ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به وزیر میراث

, *نامه نامزدهای ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به وزیر میراث,

تعدادی نامزدهای انتخاباتی ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در نامه ای به مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی نوشتند:

,

جناب وزیر! متاسفانه مطلع شدیم مدیر یکی از بخش های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با دعوت از افراد و قهرمانان به دفتر خود در کانون، با استفاده از موقعیت اداری، به نفع نامزد مدنظر خود برای انتخابات ریاست فدراسیون فعالیت گسترده ای دارد.

,

از آنجاییکه که کانون بعنوان یک بخش ملی و با سرمایه بیت المال اداره می شود بهره برداری این فرد از کانون و جایگاه آن در شکل یک قرارگاه صدمه به دیگر نامزدها! موجب خدشه به اعتبار کانون، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و البته جنابعالی شده است. متاسفانه این فرد با صدور احکام متعدد با امضای خود به روسای هیاتهای ورزشی و دادن امتیاز نظیر  مدیریت کانون در استان ها و... عملا از امکاتات و اختیارات دولتی استفاده شخصی و به نفع نامزد مدنظرش می کند.

,

لذا هم از جنابعالی و هم از نهاد نظارتی هم  خواهشمندیم برای حفظ اعتماد عمومی و جلوگیری از استفاده های  این فرد از امکانات کشور، به این مسئله ورود کنید و اجازه ادامه چنین روندی را ندهید. جناب وزیر! استدعا داریم کانون اتومبیلرانی و جهانگردی بی طرفی خود را نشان دهد و همانطور که فرمودید هر دو نهاد بر اساس قانون به این  رشته کمک کنند و هم افزایی ایجاد شود.

,

امضا محفوظ نامزدهای  انتخابات ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه