اخبار داغ

با افزایش 17 هزار واحدی شاخص کل؛

بورس پس از یک هفته نزول، صعودی شد/ 9537 میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام

بورس پس از یک هفته نزول، صعودی شد/ 9537 میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام
شاخص کل بورس تهران نخستین روز هفته را سبزپوش به پایان رساند و با افزایش 17 هزار واحدی کل به کانال 1.3 میلیون واحد صعود کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص کل بورس در هفته گذشته ریزش 8/8 درصدی را ثبت کرد و در پایان آخرین روز کاری هفته گذشته به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد عقب‌گرد داشت اما همان‌طور که کارشناسان پیش بینی می‌کردند اصلاح قیمت‌ها در بازار سهام  به روزهای پایانی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات بازار سرمایه در روز جاری برخلاف هفته گذشته با افزایش تقاضا و کاهش فشار فروش و گرایش مثبت آغاز بکار کرد و شاخص کل بورس حتی بیش از 21 هزار واحد رشد هم داشت اما ساعات میانی معاملات عرضه‌ها افزایش یافت و از رشد شاخص کاسته شد اما با رشد 17 هزار واحدی دوباره به کانال 1.3 میلیون واحدی صعود کرد. هر چند سخن گفتن از آغاز روند صعودی زود است اما باید منتظر عملکرد روزهای آینده باشیم.

,
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با 17 هزار و 648 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 305 هزار و 979 واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن هم با رشد 1362 واحدی عدد 378 هزار و 332 واحدی را ثبت کرد.
,
 
,
معامله گران امروز در بورس تهران بیش از 7 میلیارد و 259 میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلیون و 56 هزار معامله و به ارزش 6852 میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
ارزش کل معاملات بازار سرمایه (بورس و فرابورس) به بیش از 9537 میلیارد تومان رسید و مالکیت 8 میلیارد و 896 میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
,
 
,
تعداد کل معاملات امروز نسبت به روز چهارشنبه قبل 38 درصد افزایش پیدا کرد و برابر مقدار یک میلیون و 676 هزار واحد بود.
 
,
تعداد کل معاملات امروز نسبت به روز چهارشنبه قبل 38 درصد افزایش پیدا کرد و برابر مقدار یک میلیون و 676 هزار واحد بود.
,
 
,
معاملات خرد سهام حدود 8272 میلیارد تومان بود و بیش از 65 میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها از بازار خارج شد.
,
 
,
شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک ملت و ایران خودرو در رشد شاخص بورس بیشترین اثر مثبت را گذاشتند و در مقابل  صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پارس الکتریک با بیشترین اثر منفی مانع رشد شاخص شدند.
,
 
,
,
, ,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم با 142 واحد افزایش به 16 هزار و 267 واحد رسید.

,

معامله گران روز جاری در فرابورس بیش از یک میلیارد و 637 میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب 620 هزار معامله دست به دست کردند که ارزش آن بالغ بر 2685 میلیارد تومان بود.

,

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و سنگ آهن گهر زمین بیشترین نقش را در رشد شاخص فرابورس داشتند و در مقابل بانک دی با بیشترین تاثیر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شد.

,

, ,

 انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه