اخبار داغ

حق کشتی‌گیر شهرستانی خوردن ندارد؛

چمن‌گلی: لیگ کشتی مانند حق‌الناس است/ سرمربی تیم ملی بهانه‌ای برای انتخاب سلیقه‌ای ندارد

چمن‌گلی: لیگ کشتی مانند حق‌الناس است/ سرمربی تیم ملی بهانه‌ای برای انتخاب سلیقه‌ای ندارد
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سرمربی تیم ملی این بار دیگر بهانه‌ای برای سلیقه انتخابی تیم ملی ندارد.
[

عبدالله چمن‌گلی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: لیگ برتر کشتی فرنگی مانند حق‌الناس است که فدراسیون کشتی باید در قبال ورزشکارش آن را برگزار کند. دبیر در این شرایط همت کرد و با برگزاری لیگ قدم مثبتی در این احقاق حق برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

چمن‌گلی در مورد روند مسابقات انتخابی تیم ملی و برگزاری اردوی این تیم تاکید کرد: خدا را شکر فضایی بوجود آمده تا مانند گذشته سرمربی تیم ملی طبق سلیقه‌اش نفرات تیم ملی را انتخاب نکند. این بار هم لیگ برگزار شده و هم مجوز برگزاری مسابقات انتخابی فراهم شده است و برای همین کسی این حق را ندارد تا طبق سلیقه نفراتش را به مسابقات جهانی ببرد.

,

چمن‌گلی ادامه داد: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از حق‌الناس نمی‌ترسند و بین بچه‌های تهران و شهرستان تفاوت قائل می‌شوند. چرا برای کسی باید فرق بکند نفر نهایی لیست تیم ملی از تهران باشد یا شهرستان؟

,

بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال 2012 در پایان گفت: کشتی ایران همواره در میادین جهانی پیشرو و موفق بوده است و باید در این شرایط به فکر مسابقات جهانی صربستان و البته المپیک توکیو باشیم. قطعا با یک برنامه ریزی دقیق می‌توان نتایج درخشان المپیک لندن را تکرار کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه