اخبار داغ

عبدیان تعهدنامه نادری با استقلال را منتشر کرد/ پرداخت رضایت نامه باشگاه کورتریک از حساب مدافع چپ آبی ها ‌‌

عبدیان تعهدنامه نادری با استقلال را منتشر کرد/ پرداخت رضایت نامه باشگاه کورتریک از حساب مدافع چپ آبی ها  ‌‌
عضو هیات مدیره استقلال مفاد تعهدنامه منعقده میان خود و بازیکن جدید این تیم را منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال مفاد تعهدنامه منعقده میان خود و محمد نادری بازیکن جدید این تیم را منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در راستای قرارداد زیر فی مابین باشگاه استقلال ایران و باشگاه کورتریک و محمد نادری درخصوص حق ترانسفر بازیکن توافقات زیر انجام پذیرفت:

,

1_ پرداخت حق ترانسفر بازیکن از طریق باشگاه استقلال در وجه باشگاه کورتریک با ضمانت پرداخت از محل قرارداد بازیکن با باشگاه استقلال و همچنین درصورت رسیدن به موعد پرداخت، شخصا به تعهد بازیکن خواهد بود.

, ,

2_ مبلغ 50 هزار یورو ظرف یک هفته کاری پس از امضای قرارداد بازیکن توسط باشگاه از محل پیش پرداخت قرارداد بازیکن و باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد.

,

3_ مبلغ 50هزار یورو در تاریخ 2021/3/1از محل مطالبات بازیکن از قرارداد بازیکن با باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد و درصورت نداشتن مطالبات بایستی رأسا توسط بازیکن تهیه و پرداخت شود و باشگاه هیچ مسئولیتی در پرداخت مبلغ در اینصورت نخواهد داشت. چنانچه تعهد مالی مربوطه توسط بازیکن در موعد مقرر انجام نشود، هرگونه ضرر و زیان ناشی از عدم تعهد به عهده بازیکن بوده و خسارات مالی و اعتباری به باشگاه استقلال بایستی پرداخت شود.

,

4_ مبلغ 100 هزار یورو در تاریخ 2022/1/1 توسط بازیکن در طلب باشگاه کورتریک بایستی پرداخت شود. چنانچه بازیکن در سال قراداد 1400_1401 تحت قرارداد باشگاه استقلال باشد، این مبلغ از مطالبات بازیکن کسر و به باشگاه کورتریک پرداخت می شود.

, ,

5_ چنانچه در انتهای فصل فوتبالی 1399_1400بازیکن در انتهای قرارداد یکساله از باشگاه استقلال جدا شود، این جدایی فقط با پرداخت مبلغ 100هزاریورو بعنوان ضمانت پرداخت به باشگاه کورتریک بلژیک محقق خواهد شد و بازیکن حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

,

6_ این تعهد نامه بعنوان متمم قرارداد اصلی بوده و کلیه مفاد آن لازم الاجراست و بازیکن حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت

,

7_ این تعهدنامه در هفت بند و سه صفحه تعیین شده و بعنوان جزء لاینفک قرارداد اصلی بازیکن با باشگاه استقلال می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه