اخبار داغ

درگیری قلعه نویی با شاگرد سابق؛

پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر با دبل امیری/ درخشش منشا برابر هم تیم های سابق

پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر با دبل امیری/ درخشش منشا برابر هم تیم های سابق
پرسولیس در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از لیگ برتر موفق شد گل گهر را شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش از بیستمین دوره لیگ برتر امروز مقابل گل گهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بازی با دقایقی تاخیر نسبت به ساعت اعلام شده برگزار شد.

,

پیش از بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل گهر با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس دیدار و خوش و بش کرد.

,

در دقیقه ۱۱ بازی پس از حمله سرخپوشان در نهایت مهدی عبدی پس از دو بار ضربه به دروازه گل گهر موفق شد دروازه علیرضا حقیقی سنگربان این تیم را باز کند تا پرسپولیس با یک گل از حریف سیرجانی خود جلو بیفتد.

,

دقیقه ۱۸ گادوین منشا مهاجم تیم گل‌گهر در یک حرکت انفرادی موفق شد با ضربه محکم دروازه پرسپولیس را باز کند تا بازی به تساوی یک -یک برسد.

,

پرسپولیس که در آخرین بازی تدارکاتی خود مقابل گل‌گهر سیرجان با تساوی یک – یک به رختکن رفته بود در نیمه دوم با چند تغییر به میدان آمد.

,

در دقیقه ۴۹ و روی حرکت انفرادی امید عالیشاه این بازیکن در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل گهر قرار گرفت اما پاس صحیح این بازیکن به وحید امیری باعث شد تا این بازیکن با ضربه دقیق دروازه تیم گل گهر را برای دومین بار باز کند.

,

در دقیقه ۶۰ وحید امیری در یک حرکت انفرادی و با ضربه دقیق دروازه تیم گل گهر سیرجان را برای سومین بار باز کرد تا خودش را در این بازی دوگله کند.

,

در دقیقه ۶۵ منشا در یک حرکت زیرکانه موفق شد دروازه بدون دروازه‌بان پرسپولیس را با ضربه دقیق و از راه دور باز کند تا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ ادامه پیدا کند.

,

این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از بیستمین دوره لیگ برتر را با برد پشت سر بگذارند.

,

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان بازی را از روی سکوها تماشا کرد و روی نیمکت ننشست.

,

قلعه نویی در جریان بازی دوستانه امروز پرسپولیس و گل گهر با سعید آقایی بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد. او به کنایه به آقایی گفت: آب تهران را خوردی و تحویل نمیگیری! پس از این نیز امیر قلعه نویی با رئیس کانون هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت درگیری لفظی پیدا کرد.

,

ادموند بزیک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

,

کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان و بشار رسن پس از تعویض در بین دو نیمه دقایقی دور زمین نرم دوی کرده و ریکاوری کردند.

,

سرخ‌پوشان امروز با ترکیب حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک‌ نعمتی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و مهدی عبدی مقابل تیم سیرجانی به میدان رفتند.

,

تیم کل‌گهر هم با ترکیب ترکیب علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، حسام پورهاشم، بهنام برزای، محسن کریمی، نوید عاشوری، محمد علیزاده، یونس شاکری، گادوین منشا و احمد زنده روح وارد بازی شد.

,

گل محمدی تیمش را در نیمه دوم با ترکیب حامد لک، سعید آقایی، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک‌نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی عبدی، وحید امیری و علی شجاعی به زمین فرستاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه