اخبار داغ

لیگ برتر دوچرخه سواری| رکابزنان برتر مدیسن، کایرین، 4 کیلومتر تعقیبی و هزار متر مشخص شدند

لیگ برتر دوچرخه سواری| رکابزنان برتر مدیسن، کایرین، 4 کیلومتر تعقیبی و هزار متر مشخص شدند
رکابزنان برتر مدیسن، کایرین، 4 کیلومتر تعقیبی و هزار متر لیگ برتر دوچرخه سواری مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، در مسابقه مدیسن در بخش پیست از سری مسابقات مرحله اول لیگ دوچرخه سواری، تیم سپاهان با ترکیب محمد ناطقی و امیرحسین جمشیدیان توانست عنوان قهرمانی دست یابد. بهنام آرین و بهنام خسروشاهی از تیم مس رفسنجان دوم شدند و محمد رجب لو و مهدی علمائی از مس کرمان بر سکوی سومی ایستادند. تیم پیشگامان کویر یزد هم با ترکیب علیرضا حقی و مجید تقی فر در رده چهارمی قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ادامه مرحله اول مسابقات دوچرخه سواری لیگ، علیرضا حقی از پیشگامان کویر یزد در 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی با زمان 4/48/740 عنوان قهرمانی رسید. امیرحسین جمشیدیان با زمان 4/540/090  از سپاهان دوم شد و محمد حسین رئیسی هم از سپاهان با زمان 4/51/792 بر سکوی سومی ایستاد.

,

رضا رشنو از تیم سپاهان با زمان 1/07/556 قهرمان ۱۰۰۰ متر مرحله اول لیگ برتر پیست شد. مسعود مهدوی از مس رفسنجان با زمان1/09/430 دوم شد و ایمان رشنو از پیشگامان کویر یزد با زمان 1/09/845 بر سکوی سومی ایستاد. در ادامه مسابقات مهدی روزبهانی، حسین حسینی و میثم رضایی در رده های بعدی قرار گرفتند.

,

در ادامه مرحله اول مسابقات دوچرخه سواری لیگ در بخش کایرین محمد دانشور به عنوان قهرمانی رسید. احسان خادمی از مس رفسنجان دوم شد و عنوان سومی هم احمد نصرآبادانی از سپاهان کسب کرد.

,

اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری لیگ برتر پیست لیگ پیست و جاده جوانان به میزبانی مشهد برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه