اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین مطرح کرد؛

هراس تمدن رو به افول غرب از گسترش اسلام/ اظهارات خام مکرون قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد

هراس تمدن رو به افول غرب از گسترش اسلام/ اظهارات خام مکرون قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین گفت: سخنان خام مکرون که در تداوم سیاست پراکنی و اسلام ستیزی غرب قرار دارد، آتش افراط گرایی را شعله ورتر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با تاکید بر اینکه هفته وحدتی فرصتی برای همدلی و وحدت مسلمانان است، اظهار داشت: برادران اهل تسنن ساکن در بخش عنبران استان اردبیل، با وحدت مثال زدنی نمادی از انسجام و یکپارچگی مسلمانان شیعه و سنی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه اظهارات مغرضانه و به دور از واقعیت رییس جمهور فرانسه در مورد اسلام و مسلمین، قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد، افزود: آنهایی که دم از دموکراسی و آزادیخواهی می زنند، به راحتی به عقاید و مقدسات مسلمانان جهان توهین می کنند.

,

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان خام مکرون که در تداوم سیاست پراکنی و اسلام ستیزی غرب قرار دارد، نه تنها هیچ کمکی به  گسترش صلح و برادری در دنیا نمی کند بلکه آتش افراط گرایی را شعله ورتر می کند.

,

بدری با اشاره به اینکه تمدن رو به افول غرب از گسترش اسلام و فراگیر شدن آن به شدت در هراس است، تصریح کرد: افزایش اسلام‌ستیزی در غرب به ویژه در فرانسه و از سوی رئیس‌جمهور هتاک این کشور در همین راستا ارزیابی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه