اخبار داغ

وقتی جوانان بسیجی همچنان پای کار هستند؛

توزیع ماسک با قیمت مصوب توسط جوانان بسیجی در روستاهای نکا+تصاویر

توزیع ماسک با قیمت مصوب توسط جوانان بسیجی در روستاهای نکا+تصاویر
تعدادی از جوانان بسیجی نکا که در دوران مقابله با بیماری کرونا از پای ننشسته و از هر اقدامی برای کمک به مردم دریغ نکرده‌اند اکنون با همکاری مسئولان به توزیع ماسک با قیمت مصوب دولتی در سطح همه روستاهای بخش مرکزی این شهرستان می‌پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، پس از درخواست رهبر معظم انقلاب از گروه‌های جهادی برای ورود مجدد در کمک به هموطنان در راستای مقابله با شرایط پیش آمده از فراگیری بیماری کرونا، بسیاری از گروه‌های جهادی با لبیک به ندای رهبر خود مجددا پا در عرصه نهاده و به خدمت و کمک مشغول هستند.

اما هستند بسیاری از گروه‌ها که از همان فرمان نخستین رهبر معظم انقلاب در آغازین روزهای مواجهه با بیماری کرونا پای کار کمک به مردم بوده‌اند و با همه سختی‌ها، کمبودها و ناملایمات از جهاد در این مسیر پا پس نکشیده‌اند بلکه با فرمان اخیر رهبری با انگیزه و انرژی بیشتر به تلاش خود ادامه می‌دهند.



یکی از این گروه‌های بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج روزتای نودهک نکا با سرگروهی رضا عبادی جوان پای کار این روزها مشغول خدمت‌رسانی به مردم است که در این زمینه به خبرنگار ما گفت: این کار با هماهنگی بخشداری مرکزی نکا در ۵۷ روستای بخش مرکزی این کار  انجام خواهد شد که تا کنون بیش‌از ۳۵ روستا توزیع شد که با استقبال ویژه دهیاران و مردم شریف روستاها رو برو شد.

وی با اشاره به کیفیت عالی ماسک‌ها و استقبال ویژه مردمی، افزود: تا کنون بیش از ۶۰ هزار ماسک در یک هزار و ۲۰۰ بسته ۵۰ تایی و ۱۰ تایی در بین مردم شریف منطقه توزیع شد و این طرح علاوه بر این که مورد توجه سایر روستاها و دیگر بخشداری این شهر نیز واقع شده است.



مسئول گروه توزیع و نماینده بخشداری مرکزی نکا در این زمینه، خاطرنشان کرد: فعالیت مطلوب اعضای تیم سبب حل نظر بخشداری‌ها و دهیاران شهرستان‌های میاندرود و ساری شده تا جایی که از این گروه دعوت به همکاری کردند.



این فعال بسیجی اضافه کرد: در همین راستا با همکاری بخشدار گهرباران در ۲۲ روستای این بخش نیز روند توزیع در جریان قرار گرفته است که امیدواریم بتوانیم با تشکیل‌ تیم قوی از جوانان، این طرح را گسترش دهیم‌ تا کل مردم استان نیز بتوانند با ارزان‌ترین قیمت به لوازم بهداشتی مورد نیاز در این ایام دست پیدا کنند.
 
انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه