اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد

اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مازندران/ویزیت بدون دفترچه انجام می‌شود

اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مازندران/ویزیت بدون دفترچه انجام می‌شود
رسول ظفرمند از اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مازندران خبر داد و گفت: بیمه شدگان نباید بابت این موضوع دغدغه‌ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رسول ظفرمند امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت به عنوان پشتیبان حوزه درمان کشور در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا است، گفت: با عنایت به استمرار شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاستن از مراجعات بیمه‌شدگان به دفاتر پیشخوان، اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت در صندوق‌های کارکنان دولت، روستائیان، بیمه همگانی و سایر اقشار تمدید شد.

وی افزود: اعتبار تمامی بیمه شدگانی که تاریخ اعتبار دفترچه‌شان در بازه زمانی ابتدای مهرماه تا پایان سال‌جاری است، تمدید شده است و نیازی به مراجعه به شعب بیمه سلامت ندارند و می توانند با دفترچه ای که تاریخ آن گذشته و دارای نسخه سفید هستند، تا پایان فروردین 1400 به مراکز درمانی مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیازی به اقدام جهت تمدید دفترچه ها و تمدید اعتبار آن‌ها نیست و این فرایند به صورت خودکار در نرم افزارهای بیمه سلامت انجام و اعتبار دفاتر بیمه تمدید می‌شود.

ظفرمند با بیان اینکه بیمه شدگان نباید بابت این موضوع دغدغه‌ای داشته باشند؛ اعلام کرد: در صندوق بیمه ایرانیان نیز صرفاً جهت  بیماران خاص، رویه فوق در سامانه پیاده سازی شده است.

وی بیان کرد: با عنایت به اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در استان، حتی اگر بیمه شدگان به مطب‌های خصوصی مراجعه کنند، ویزیت بدون دفترچه هم میسر است و صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند تحت ویزیت و مداوا قرار بگیرند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه