اخبار داغ

دغدغه من بیشتر از کروناست

قلعه نویى: سالار کلمه بزرگى است و نباید در مورد هر بازیکنی به کار برد/ بازیکنان روزی ۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرند

قلعه نویى: سالار کلمه بزرگى است و نباید در مورد هر بازیکنی به کار برد/ بازیکنان روزی ۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرند
سرمربی گل گهر گفت: سالار کلمه بزرگی است و نباید درباره هر بازیکنی به کار برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر اتفاقات حاشیه‌ای دیدار امروز پرسپولیس و گل‌گهر را تکذیب کرد و با تمجید از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اولا من باید تشکر کنم از باشگاه پرسپولیس  و شخص اقای گل‌محمدی که یک بازی بسیار خوب برابر آنها برگزار کردیم که اندازه 30 بازی برای ما مفید بود و ما نقاط ضعفمان را شناسایی کردیم و بار دیگر می خواهم از باشگاه خوب پرسپولیس تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم گل‌گهر درباره میزان رضایت از بازیکنانش هم گفت: از تیمی که به تیم خوب پرسپولیس بتواند دو گل بزند، باید رضایت داشت. آنها با تیم کامل‌شان بودند، البته ما هم نقطه ضعفی داشتیم که سه گل دریافت کردیم، چند بازیکن ما خوب بودند و چند بازیکن در سطح خودشان نبودند که این نیز طبیعی است. چون ما تازه از بدنسازی خارج شدیم، از تیم نه به صورت صد در صد، اما راضی هستم و در این بازی عیار بازیکنان را سنجیدیم . خیلی این بازی برای ما مفید بود که از آقای گل‌محمدی تشکر می کنم.
,
امروز عصر شایعاتی درباره درگیری به وجود آمده بین امیر قلعه و سعید آقایی و هم‌چنین لیدر باشگاه پرسپولیس منتشر شد که قلعه نویی ضمن تکذیب جدی آن گفت: من نمی دانم چه حاشیه ای وجود داشت. سعید مثل پسر من می ماند و خودش هم تکذیب کرد. بازیکنان خوب پرسپولیس قبل بازی پیش من آمدند، با اینکه بازی را از بالا می دیدم. من نمی دانم چرا بعضی آدم ها اینگونه اند، حرف هم بزنی ناراحت می شوند. البته من قبلا درباره کسانی که حاشیه درست می کنند صحبت کرده‌ام! من قبلا یک حرفی زده‌ام و دیگر نمی خواهم تکرار کنم. من یکبار درباره کسانی که این شایعات را درست می کنند صحبت کرده ام و 5 میلیون جریمه شده‌ام. سعید آقایی برای من مثل پسرم هوتن است و خوشحال هم هستم که دارد موفق می شود.
,
او در ادامه درباره شایعه درگیری با لیدرها نیز گفت: اصلا، شما باید نظم و انضباط را در این بازی می‌دیدید. من نمی دانم چرا این حرف ها را می زنند.
,
سرمربی 58 ساله تیم گل گهر درباره تعویق یک هفته‌ای رقابت‌های لیگ برتر و اینکه این موضوع به سود یا ضرر تیم او شده هم گفت: به نفع ما نشد زیرا اولین تیمی بودیم که تمرینات را بر اساس آن 6 هفته قبل شروع کردیم. من حرفم این است که شرایط مملکت قرمز است و وضعیت بحرانی است. من نظرم این است که یک فکری برای این مسئله کنند، حالا لیگ یک هفته این طرف و آن طرف‌تر برگزار شود، مهم نیست. شاید بعضی تیم ها سود کرده اند اما ما طبق برنامه جلو رفتیم و سود و ضرری را نمی بینم. من دغدغه ام بیشتر کرونا است. ما وضعیت‌مان با بقیه تیم ها متفاوت است. تمرینات ما در شهر تهران است و برای بازی باید به سیرجان برویم و باز برگردیم. ما زیاد در سفر هستیم و این می تواند برایمان خطرناک باشد.
,
به نظر من با توجه به وضعیت قرمز کشور می‌توانند بازی‌های لیگ برتر را بعد از بازی‌های فیفادی موکول کنند.
,
قلعه‌نویی که چندین قهرمانی در مسابقات داخلی را در کارنامه دارد، درباره موضوع بازیکن‌سالاری هم گفت: بازیکن سالاری بستگی به مدیریت باشگاه و سرمربی تیم دارد. بنده معتقدم آمده ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه به هر قیمتی زندگی کنیم. من یک اصولی دارم که در هر تیمی باشم به آن معتقد هستم اما متاسفانه بازیکنانی را می‌بینیم که برای باشگاه تعیین تکلیف می کنند و این موضوع خوبی نیست.
,
مثلا فرناندو تورس زمانی گران‌ترین بازیکن فوتبال انگلستان بود، دقیقه 88 فینال جام جهانی به زمین می‌رود و دقیقه 92  دچار مصدومیت همسترینگ می‌شود. بازیکن‌های ما باید این موضوعات را یاد بگیرند. ببینید الان بازیکن ما کف قیمتی 3 میلیارد تومان یا 4 میلیارد تومان پول می‌گیرد. یعنی روزی 8 میلیون تومان. شما ببینید یک کارمند، یک کارگر و یک استاد چقدر حقوق می گیرد؟ آیا بازیکنی که روزی 8 میلیون حقوق دارد نباید اصول را یاد بگیرد؟
,
قلعه‌نویی که با رادیو ایران گفت و گو می کرد، درباره احتمال جدایی علیرضا ابراهیمی و محمد میری هم گفت: علیرضا ابراهیمی تحت قرارداد ما است، اما اگر هر بازیکنی به من بگوید می خواهد به تیمی دیگر بپیوندد، من به او اجازه می دهم. کما اینکه در استقلال چندین بازیکن به من اعلام کردند که می خواهند بروند و گفتم بفرمایید. فقط در این بین باید منافع باشگاه حفظ شود. محمد میری هم همینطور. او هر جا بخواهد می تواند برود اما منافع ما باید تامین شود. ما چند بازیکن می خواهیم اما باشگاهشان اجازه نمی دهد. ولی من اجازه می دهم تا 80 درصد مسئله حل شود، اما ما نیز باید نیازمان برطرف شود و وقتی بازیکن می دهیم باید بازیکن هم بگیریم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه