اخبار داغ

هشدار درباره غفلت از امور پرورشی دانش‌آموزان در آموزش‌های مجازی

هشدار درباره غفلت از امور پرورشی دانش‌آموزان در آموزش‌های مجازی
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از لزوم توجه شهرداری به موضوع پرورش دانش آموزان در خانه در روزهای کرونایی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد مسجدجامعی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که شاهد برگزاری جشنواره  فیلم کودک به شیوه خاص بودیم افزود: این جشنواره مجازی با شعار "هر خانه یک سینما و هر کودک یک داور" برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان این که امیدی به اتمام روزهای کرونایی نیست و باید خودمان را اماده زندگی با کروما کنیم ، افزود:  در حوزه فرهنگ و اجتماع می توانیم از این تجارب استفاده کنیم مثلا الان مدرسه تعطیل هستند و دانش آموزان می توانند  جنبه های  آموزشی را از طریق فضای مجازی دنبال کنند اما شیوه های تربیتی مورد غفلت قرار گرفته و باید مورد توجه قرار گرفته است.
,
 
,
مسجدجامعی ادامه داد که یکی از مشکلات خانواده ، بچه های بی تاب هستند که در خانه ماندنشان سخت است و معاونت فرهنگی شهرداری میتواند ظرفیت تربیتی  خانواده ها را افزایش دهد
,
 
,
این عضو شورای شهر همچنین بااشاره به لزوم عدم استفاده از نمک در معابر در فصل سرما نیز گفت: به کارگیری نمک در مقابله با سرما در معابر و ورود اب شور به شریانها لطمه می زند و در شورای قبل نیز این ممنوعیت به عنوان یک سند به تصویب رسید که باید اجرای آن دنبال شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه