اخبار داغ

معاون بازرسی سازمان صمت خبر داد؛

تشکیل ۱۰۳ فقره پرونده تخلف صنفی اقلام بهداشتی در بوشهر

تشکیل ۱۰۳ فقره پرونده تخلف صنفی اقلام بهداشتی در بوشهر
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان مهرماه سال‌جاری بالغ بر 103 فقره پرونده تخلف صنفی در خصوص توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان تشکیل و به مرجع مربوطه ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ رضا جمالی، معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا تا پایان مهرماه سال‌جاری تعداد ۱۰۳ فقره پرونده تخلف صنفی در خصوص توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده به ارزش ۳۲۷میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

جمالی افزود: از یکم اسفند سال گذشته تاکنون بیش از ۱۴ هزار و۳۵۰ عدد ماسک بهداشتی و ۱۴۰۰۰ دستکش لاتکس از متخلفین اقتصادی کشف شده است.

,

این بازرس با اشاره به اجرای مستمر بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات، عنوان کرد: مجموع پرونده‌های بازرسی و گشت مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه طی هفت ماهه سال ۹۹ برابر است با ۴۴۱۰ فقره که ارزش آن ۱۰۱میلیارد و ۷۴۸میلیون ریال می باشد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: در مدت زمان مذکور تعداد ۵۳۹ فقره پرونده تخلف با عنوان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش اصناف از سوی این سازمان تشکیل شده است.

,

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گفت: انجام گشت مشترک در خصوص مقابله با بیماری کرونا به صورت روزانه با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته از واحدهای صنفی سراسر استان، شهرکت‌ها، مناطق و نواحی صنعتی از جمله اقدامات سازمان صمت می باشد.

,

جمالی اضافه کرد : تشکیل جلسه و نشست با مدیران اتاق‌های اصناف و رؤسای اتحادیه‌های صنفی، با موضوع اطلاع رسانی به صاحبان صنوف به منظور اجرا و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات مؤثری بوده که در این خصوص صورت گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه