اخبار داغ

یادداشت؛

روز ملی مبارزه با استکبار و آمریکایی که در آستانه فروپاشی است

روز ملی مبارزه با استکبار و آمریکایی که در آستانه فروپاشی است
اقتصاد آمریکا امروز پانزده تریلیون دلار بدهکار است اما با زرق‌ و برق، شعار و ظاهرسازی‌ آن را لاپوشانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون علمی بنیاد بین المللی غدیر البرز حجت الاسلام محمد علی انصاری در یادداشتی اختصاصی برای "تیتریک" نوشت: در تاریخ و تقویم ایران اسلامی  13 آبان روز دانش آموز نام گذاری شده است، علت نامگذاری این روز، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی می‌باشد که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

 بی گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند. این عزیزان بودند که در 13 آبان 1357 از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران غبار برگرفتند و هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. این نوجوانان دانش دوست بودند که با شعارهای کوبنده و مشت های گره خورده، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ های کفر انداختند.

,

این جوانان شجاع بودند که با قیام خویش، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. اینک و با توجه به آن رشادت ها و حماسه آفرینی ها، بر دانش آموزان ماست که سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده گیرند و هم چون گذشته، از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

,

اما آنچه که  مهم است این است که بدانیم زمانی آمریکا و استکبار جهانی قدرت در منطقه بود و هر ظلم و ستمی علیه بشریت را انجام می داد هر چند در حال حاضر نیز از این نوع اعمال زشت کوتاهی نمی کند ولی از قدرت پوشالی آنان کاسته شده است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی هر روز شاهد افول آمریکا هستیم .

,

ایشان در باره قدرت نظامی ، اقتصادی در بین دانش آموزان و دانشجویان بیان داشتند که:"قدرت سخت آمریکا هم بشدّت ضربه دیده قدرت سخت، یعنی قدرت نظامی‌گری، قدرت اقتصاد؛ اینها قدرت سخت است. بله، ابزار نظامی دارند، امّا نیروی انسانیِ نظامیِ آمریکا بشدّت افسرده، سردرگم، سرگشته، مردّد است. برای همین است که در بسیاری از کشورهایی که آنها حضور دارند، برای اینکه بتوانند مقاصد خودشان را پیش ببرند، از سازمانهای جنایت‌کاری مثل بلک‌واتر و از این قبیل استفاده میکنند؛ یعنی سرباز آمریکایی قادر به اجرای آن نقشه‌ی آمریکایی نیست؛ نیروی انسانی‌شان این است."

همچنین اقتصاد آمریکا امروز پانزده تریلیون دلار بدهکار است؛ رقم، رقمی افسانه‌ای‌ است؛ پانزده تریلیون دلار بدهکاری آمریکا است! قریب به هشتصد میلیارد دلار کسر بودجه‌ی آمریکا است در همین سال جاری؛ یعنی اینها درواقع عقب‌ماندگی‌های اقتصادی است. حالا با زرق‌وبرق، با شعار، با حرفهای گوناگون، با ظاهرسازی‌ها روی اینها را میپوشانند امّا واقعیّتهای آمریکا این است؛ این قدرت سخت آمریکا است.

,
,
,

بنابراین آمریکا رو به افول است و پیروزی از آن ایران برزگ ، جوانان و نوجوانان رشید آن است تا در ظل توجهات امام زمان عج و پیروی از مقام معظم رهبری با قدرت به سمت جلو حرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه