اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج طلاب استان اردبیل:

درس عبرت برجام برای مسئولان/ تکیه بر توان داخلی تنها راه نجات کشور

درس عبرت برجام برای مسئولان/ تکیه بر توان داخلی تنها راه نجات کشور
مسئول سازمان بسیج طلاب استان اردبیل گفت: تنها راه عزت، اقتدار و نجات کشور تکیه بر توان داخلی است نه چشم دوختن به غرب و آمریکا.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محمد سید سیاح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: حضرت امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ و رژﯾﻢ ﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ را غده سرطانی معرفی کردند و به ملت های مسلمان، مخصوص ملت آزاده ایران هشدار دادند که به آمریکا و غرب تکیه نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلابی اسلامی نه با تکیه بر شرق و غرب، بلکه با خواست خود ملت رقم خورد، افزود: این بدین معنا نیست که ما خواهان تعامل با دنیا نیستیم، ولی دنیا فقط آمریکا و چند کشوری غربی نیست و خط قرمزهایی برای ملت ولایتمدار ایران در همه تعامل ها وجود دارد که نباید فریب طرف های مقابل را خورد.

,

مسئول سازمان بسیج طلاب استان اردبیل با بیان اینکه برجام نمونه ای بارز از تکیه بر غرب و بد عهدی بود، گفت: بنا به گفته دست اندرکاران این عهدنامه، نتیجه توافق برجام برای کشور چیزی در حد صفر و خسارت بار بود.

, دست اندرکاران این عهدنامه، , دست اندرکاران این عهدنامه، , دست, چیزی در حد صفر و خسارت بار بود., چیزی در حد صفر و خسارت بار بود.,

حجت‌ الاسلام سید سیاح ابراز داشت: در این توافق با اعتماد، داشته هایمان را در اختیار غرب و آمریکا قرار دادیم و آنها به هیچ کدام از وعده های داده شده عمل نکردند و نهایتا آمریکای جنایتکار از برجام خارج شد.

,

وی بیان کرد: طبق گفته مسئولین داخلی قرار بود با اعماد بر غرب تحریم ها برداشته شود ولی نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه تحریم روز به روز افزایش یافت و شرایط برای ملت ایران سخت شد.

,

این کارشناس با بیان اینکه کشورهای غربی در حقیقت دنباله روی آمریکا هستند، افزود: قرار بود این کشورها زیان های وارد شده به ایران در خصوص خروج آمریکا از برجام را جبران و تامین کنند که شعاری بیش نبود و  به کمترین تعهدات خود نیز عمل نکردند.

,

مسئول سازمان بسیج طلاب استان اردبیل با تاکید بر اینکه برجام عبرتی برای دولت کنونی و دولت های آینده کشور است، اذعان داشت: ملت ایران تحمل این همه ضرر و زیان حاصل از اعتماد به آمریکا و غرب و بدعهدی آن ها را ندارند.

,

حجت‌الاسلام سید سیاح با بیان اینکه راه نجات کشور تکیه بر درون است، گفت: مقاومت و مقابله با استکبار و زورگویی های جهان، موجب دستیابی به عزت و اقتدار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه