اخبار داغ

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

جریان سازش در مقابل منافع ملت‌ و مصالح کشور هستند/ ملت ایران در سایه مقاومت، آمریکا را در خاورمیانه زمین‌گیر کرده است

جریان سازش در مقابل منافع ملت‌ و مصالح کشور هستند/ ملت ایران در سایه مقاومت، آمریکا را در خاورمیانه زمین‌گیر کرده است
حجت‌الاسلام حمید روحانی، رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: امضای برجام موجب ضربه سنگین به اقتصاد و حیثیت نظام اسلامی شده و منافع ملت را مورد طمع دشمنان قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حمید روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: جریان سازش برای مقابله با منافع ملت‌ها و مصالح کشورها فعالیت می‌کند که در کشور خودمان نیز علیرغم مقاومت سرسختانه ملت ایران، جریان سازش به دنبال اهداف خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه در جنگ با روسیه بر اثر بی‌کفایتی فتحعلی شاه با وجود مقاومت سرسختانه ملت ایران قرارداد ننگین ترکمنچای منعقد و ملت ایران سرشکسته شد، افزود: هر وقت عنصر ضعیف‌النفس و بی‌اراده اداره کشور را در دست گرفته است، ملت ایران را به سازش وادار کرده است.
,
 
,
یار دیرین امام خمینی (ره) ادامه داد: افراد ضعیف‌النفس  توسط یک سلسله بند و بسط و قراردادهای پشت پرده تن به سازش داده و قسمتی از منافع ملت را به تاراج برده‌اند.
,
 
,
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قرآن کریم افراد را به شدت از هر گونه سازش با دشمنان منع کرده و آن را برخلاف مصالح کشور و ملت می‌داند، افزود: مقام معظم رهبری نیز طبق دستور قرآن، عقل و تجربه تاریخی هر گونه سازش را محکوم و مذمت می‌کنند.
,
 
,
 حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: در نظام اسلامی نیز همواره برخی افراد اصلاح طلب به دنبال این بوده‌اند که ما را در برابر دشمن به تسلیم وا داشته و ملت ایران را ضعیف و ذلیل کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه برجام نمونه آشکاری از سازش در برابر دشمن بود، افزود: امضای برجام موجب ضربه سنگین به اقتصاد و حیثیت نظام اسلامی شده و منافع ملت را مورد طمع دشمنان قرار داد.
,
 
,
یار دیرین امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه کسب شده مقاومت بهترین راه حفظ استقلال کشور است که می‌تواند مانع قرار گرفتن سرنوشت ملت در اختیار دشمن باشد.
,
 
,
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی یادآور شد: ما اگر می‌خواهیم سربلند و مستقل زندگی کرده و به دشمنان اجازه دخالت در تعیین سرنوست ملت را ندهیم، باید با نقشه‌های استکبار جهانی با مقاومت که رمز موفقیت است، مقابله کنیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به اینکه تجربه تاریخی نشان می‌دهد هر جا تن به سازش دادیم منافع کشور از دست رفته است، افزود: مقاومت حضرت امام خمینی (ره) با همراهی ملت ایران موجب پیروزی نظام اسلامی شد.
,
 
,
وی یادآور شد: برخی مسئولان از روی ترس و وحشت و نداشتن ایمان به خداوند متعال دم از سازش با استکبار جهانی می‌زنند در حالی که کسی که با خدا ارتباط داشته و به او اتکا داشته باشد، قلبش مطمئن است.
,
 
,
یار دیرین امام خمینی (ره) ادامه داد: بند و بسط، خیانت و قراردادهای پشت پرده موجب می‌شود تا عناصر نفوذی یا جاسوسان مزد بگیر یا بی‌مزد و منت منافع ملت را زیر پا بگذارند.
,
 
,
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بیان داشت: مقاومت راه قرآن، انسان‌های برجسته و انبیای الهی در برابر دشمنان است، ملت ایران در سایه مقاومت همه کشورها را شکست داده و آمریکا را در خاورمیانه نیز با همین مقاومت زمین‌گیر کرده است.
,
 
,
حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: امروز جریان‌هایی به کار افتاده‌اند تا نگذارند آزاد منشی ملت و کشور حفظ شود و به همین دلیل مسئله مذاکره را مطرح می‌کنند که باید در سایه مقاومت در برابر این توطئه ایستادگی کرد.
,
 
,
وی گفت: خط استکبار جهانی از بیرون با تحریم می‌خواهد ما از پا در آورد و در داخل نیز برخی عناصر خود فروخته می‌خواهند ما را به عقب نشینی وادارند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه