اخبار داغ

بازار صادرات پگاه رونق گرفت؛

رشد ۴ برابری صادرات «غفارس»

رشد ۴ برابری صادرات «غفارس»
صادرات وزنی شرکت پگاه فارس با نماد «غفارس»، در شش ماهه اول سال جاری ۴۰۰ درصد، رشد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمد بزم آراء مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس، با اعلام این خبر گفت: این شرکت رتبه اول صادرات در شش ماهه اول سال ۹۹ را در بین شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او با اشاره به راه‌اندازی خط بسته بندی استریل تصریح کرد: با افتتاح این خط، تولید روزانه محصولات استریل (فرادما) ۲۰ تن افزایش می‌یابد.
,
 
,
بزم آراء ادامه داد: تمرکز بر توسعه خطوط محصولات صادراتی شامل خرید دستگاه‌های بسته بندی «پنیر الماسی پروسس» و «استفان» همچنین، تولید محصولات جدید صادراتی مانند «میلک شیک» و «پنیر الماسی پروسس» از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شش ماه گذشته بوده است.
,
 
,
او تولید این دو محصول را در راستای تحقیقات صورت گرفته از بازار‌های هدف صادرات پگاه فارس عنوان کرد و ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از این دو محصول در بازار‌های صادراتی صورت گرفته است.
,
 
,
وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده تجهیزات مورد نیاز برای تولید شیر کندانس و تولید لخته پنیر فراهم شده است و با توجه به نیاز بازار‌های صادراتی واستقبال مشتریان در آینده نزدیک نسبت به افزایش تولید این محصول اقدام خواهیم کرد.
,
 
,
مدیر عامل پگاه فارس، با تاکید بر اینکه توسعه و نفوذ بیشتر دربازار‌های صادراتی هدف این مجموعه در سال جهش تولید است، افزود: در همین راستا تمرکز تمام عوامل بر توسعه خطوط و تنوع محصولات صادراتی با توجه به ذائقه کشور‌های هدف است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه