اخبار داغ

دادستان زنجان:

مفهوم معقولی در سازش با ظالم وجود ندارد/ نتیجه مقاومت عزت انقلاب اسلامی است

مفهوم معقولی در سازش با ظالم وجود ندارد/ نتیجه مقاومت عزت انقلاب اسلامی است
دادستان مرکز استان زنجان در خصوص مقایسه هزینه‌های مقاومت و سازش در برابر آمریکا گفت: اساساً مفهوم معقولی در سازش با ظالم وجود ندارد پس هزینه‌ها وقتی بررسی می‌شوند که یک اقدام معقولی وجود داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وقتی اصل حرکت و اقدام، نامعقول و غیرموجه باشد، نوبت به بررسی هزینه‌هایش نخواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به آموزه‌های دینی و قرآنی خاطرنشان کرد: هزینه‌های سازش با دشمن ظالم و ستمگر از دست رفتن تمام داشته‌های معقول، منطقی و ارزشمندمان است زیرا تا زمانی که در حد زَرخرید آن‌ها تابع صد درصدشان نشویم، دست از خواسته‌هایشان نخواهند کشید.

,

حجت‌الاسلام کرمی افزود: اگر از دست رفتن داشته‌ها را در یک کفه و هزینه‌های مقاومت را در کفه دیگر قرار دهیم، مشاهده می‌کنیم که هزینه مقاومت، عزتی است که انقلاب اسلامی به دست آورده و در چشم مظلومان و حق‌طلبان عالم ایجاد شده است.

,

دادستان مرکز استان زنجان تصریح کرد: هزینه‌هایی که مقاومت، ایجاد می‌کند در برابر دستاوردهای حاصله از آن اساساً قابل مقایسه نیست.

,

وی با بیان اینکه مقاومت، دستاوردهای بسیار والا و ارزشمندی دارد، گفت: بخشی از هزینه‌های مقاومت، تحریم‌ها است که آن هم بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در داخل کشور می‌توانیم حل کنیم.

,

حجت‌الاسلام کرمی اظهار داشت: در واقع بسیاری از هزینه‌هایی که امروز سعی در این هست که به پای مبارزه با استکبار جهانی گذاشته شود، هزینه مبارزه نیست بلکه هزینه‌هایی است که به خوبی در داخل کشور می‌توانیم آن‌ها را مدیریت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه