اخبار داغ

امام جمعه سرعین:

نقض برجام مصداق بارز بدعهدی های غرب/افول آمریکا بیش از گذشته نزدیک است

نقض برجام مصداق بارز بدعهدی های غرب/افول آمریکا بیش از گذشته نزدیک است
حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین گفت: پایبند نبودن آمریکا و طرف های غربی به توافقات برجام، مصداق بارز بدعهدی های این کشورها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، ضمن تبریک فرا رسیدن 13 آبان، روز استکبار ستیزی، اظهار داشت: با مشاهده وضع کنونی آمریکا متوجه می شویم، کشوری که روزی ادعا می کرد تنها قدرت دنیا است، امروز در بدترین شرتیط امنیتی و اقتصادی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: دولت آمریکا شدیدا با کسری بودجه مواجه است و در مقابل قدرت های دنیا تبدیل به طبل تو خالی شده و صورت خود را نیز با سیلی سرخ نگه داشته است.

,

نماینده ولی ففیه در شهرستان سرعین گفت: داخل این کشور امنیتی وجود ندارد و طی روزهای گذشته شهروندان آمریکایی میلیون ها اسلحه از بازار تهیه کرده اند تا به اصطلاح امنیت خود را حفظ کرده باشند.

,

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه افول آمریکا روز به روز نزدیکتر می شود، اظهار کرد: تجمعات و اعتراضات خیابانی آمریکایی ها و منتهی شدن این اغتشاشات به انتخابات ریاست جمهوری، بیانگر نارضایی مردم این کشور و افول این شیطان بزرگ است.

,

امام جمعه سرعین با اشاره به اینکه برخی عناصری داخلی کماکان چشم به غرب و مذاکرات دوخته اند، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی باید فکر توافق دوباره با غرب و آمریکا را فراموش کند، چرا که اعتماد ابران در برجام و نقض آن توسط طرف های مقابل، مصداق بارزی از بدعهدی غربی ها بود که باید درس عبرتی برای ما شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه