اخبار داغ

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

17 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شد

17 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شد
حسین‌خانلو رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان زنجان گفت: در این راستا 17 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان متلاشی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش مبارزه با قاچاق مواد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز بیش از یک تن و 277 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافته است تصریح کرد: در این راستا 2 هزار و 240 نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

,

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطر نشان کرد: 319 دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاقچیان نیز توقیف شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: امسال 17 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان متلاشی شدند.

,

حسین‌خانلو با اشاره به اینکه طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده استان زنجان افزود: این طرح‌ها همچنان با وجود شیوع بیماری کرونا در سراسر استان زنجان اجرا می‌شود.

,

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه امسال این طرح‌ها در یک هزار و 230 مرحله اجرا شده است عنوان کرد: با این اوصاف روزانه به طور میانگین بیش از حدود 6 طرح در حوزه پاکسازی در سطح استان زنجان اجرا شده است.

,

وی گفت: با اجرای این طرح‌ها بیش از یک هزار و 225 معتاد متجاهر در مناطق مختلف استان زنجان جمع آوری شده است.

,

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطر نشان کرد: همه معتادین جمع آوری شده به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه