اخبار داغ

فعال فرهنگی هرمزگان:

عشق به ولایت است که باعث کار جهادی می شود/تربیت نسلی مخلص به همت والدین و مربیان

عشق به ولایت است که باعث کار جهادی می شود/تربیت نسلی مخلص به همت والدین و مربیان
مهران پور گفت: عشق به ولایت است که باعث کارجهادی می شود، زمانی که می دانیم رهبری حق است و دنیا و آخرتی در کار است و باید پاسخگو باشیم در راستای ولایت فقیه حرکت می کنیم و راه درست را برای رسیدن به زندگی سعادتمندانه انتخاب می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند «ما اگر قدر خود را بدانیم و قدرت خود را بشناسیم بر تمام موانع قادر خواهیم بود» و نسل دانش آموز اکنون می داند که باید پیرو ولایت فقیه خود باشد، او می داند که رسیدن به یک زندگی سعادتمندانه که خواهان تمام مردم جهان است زیر سایه ولایت رقم خواهد خورد، شاید بتوان نسل جدید انقلاب را همان دانش آموزانی دانست که با دستکاری شناسنامه های خود راهی جبهه های حق علیه باطل می شدند زیرا ظلم و ستم و استکبار را قبول نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

آنها نه برای ظلم و ستیز، نه برای جنگ و خشنونت بلکه برای حق و عدالت راه جبهه را انتخاب کردند، اکنون نوجوان امروزی نیز برای بدست آوردن همان حق که بنای زندگی هر انسانی است راهی جبهه های جنگ نرم شده است تا بتواند در این بستر رسانه و اطلاعات واهی و شایعه های بسیار پی به معرفت الهی ببرد.

,

در این بین اما دانش آموزی موفق خواهد بود که یک فرمانده، رهبر، معلم و والدینی آگاه داشته باشد، فردی که خود در جبهه های مختلف فقرو بی عدالتی حضوی فعال دارد و برای مبارزه با این کلمات ناخوشایند کمر به همت نابودی می بندد تا نسلی پرورش دهد که جلو دار خوبی ها و مهربانی ها در جهان اسلام است.

,

در همین رابطه زهره مهران پور فعال فرهنگی هرمزگان در گفتگو با هرمز ضمن تبریک به مناسبت روز دانش آموز اظهار کرد: عشق به ولایت است که باعث کارجهادی می شود زمانی که می دانیم رهبری حق است و دنیا و آخرتی در کار است و باید پاسخگو باشیم؛ در راستای ولایت فقیه حرکت می کنیم و راه درست را برای رسیدن به زندگی سعادتمندانه انتخاب می کنیم.

,

این فعال فرهنگی هرمزگان افزود: دو سال است که به عنوان مربی برای فعالیت در طرح شهید بهنام محمدی فعالیت می کنم، در این طرح که یک کار جهادی است تلاش می کنم با دانش آموز دوست باشم و به عنوان یک معلم رسمی که ساعت مشخصی می رود و می آید، نباشم بلکه از بدو وردم به مدرسه با آنها بازی می کنم و یک رابطه دوستانه برقرار کرده ام.

,

مهران پور ادامه داد: اگر مربی و معلمین فعال در مدارس متهعد باشند و برنامه ها را بر طبق نظم و همان گونه که از اساتید مجرب آموزش دیده اند فعالیت داشته باشند و مسئولین زیربط نیز از آنها حمایت کند و محیط خانواده نیز همراهی های لازم را داشته باشد، می توانند موفق عمل کنند و یک نسل جدید ولایتی، مخلص و مسئولیت پذیر را تربیت کنند.

,

وی تصریح کرد: ارتباط با قشر نوجوان شاید به ظاهر سخت باشد اما با محبت و مهربانی می توان آنها را همراه خود کرد با ورود در فضای مجازی و یادآوری تاریخ تولد آنها یک سیر دوستانه ای ایجاد می شود که دانش آموز را ترغیب به مشارکت و همکاری می کند، انسان باید از همان دوران کودکی و نوجوانی با جهاد و انقلاب و رسیدن به زندگی سعادتمندانه آشنا باشد تا به زمان بزرگ سالی که رسید بتواند راه درست را خود انتخاب کند نه اینکه الگوی نامناسب روح لطیف او را آزار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه