اخبار داغ

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ورود آمریکا به هر کشوری آنجا را به خاک سیاه نشانده است

ورود آمریکا به هر کشوری آنجا را به خاک سیاه نشانده است
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به هر کشوری که وارد شده، آنجا به خاک سیاه نشانده شده است، گفت: برای نمونه، امریکایی‌ها حدود 20 سال است که رفته‌اند تا افغانستان را آباد کنند اما امروز هیچ نشانی از آبادانی، جایگاه بین‌المللی و استقلال در آن کشور مشاهده نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آمریکایی‌ها در حمله به عراق حدود یک میلیون نفر از مردم این کشور را قتل عام کردند و هیچ اتفاق مثبتی برای کشور عراق، اتفاق نیفتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ورود آمریکا به سایر کشورها نیز به همین صورت است، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌گویند اگر شما با آمریکایی‌ها مذاکره کرده و وارد معامله شوید و بخشی از خواسته‌های آن‌ها را قبول کنید، آمریکایی‌ها کوتاه می‌آیند در صورتی که اینطور نیست.

,

اسماعیلی افزود: تجربه تاریخ نیز این را نشان داده که آمریکایی‌ها به هر کشوری که وارد شوند و حتی 6 دانگ آن کشور هم مثل ایرانِ قبل از انقلاب در اختیار آن‌ها بوده، آن کشورها به خاک سیاه نشانده شده‌اند.

,

نماینده اسبق مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: یا مثل عربستان به عنوان یک گاو شیرده باید 6 دانگ کشور در اختیار آمریکا باشید و هرگونه امکانات موجود خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا بتوانید زندگی کنید که آن هم زندگی کردن نیست زیرا زندگی در زیر سایه سلطه دیگران از مرگ هم بدتر است.

,

وی با بیان اینکه راهکار دیگر در برابر امریکا مبارزه و مقابله است، تصریح کرد: ملت ایران در طول بیش از 40 سال گذشته با مقابله و مبارزه در برابر آمریکا، مسیر درستی را در پیش گرفته و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هزینه سازش، خیلی بیشتر از هزینه مقابله و مبارزه است.

,

اسماعیلی اظهار داشت: تجربه نیز این را در کشورهایی مانند افغانستان، عراق و سوریه نشان داده که هزینه مبارزه، خیلی کمتر از آن است که برخی‌ها فکر می‌کنند.

,

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتیجه مبارزه و مقاومت با آمریکا را در کشورمان می‌بینیم، گفت: نمونه بارز این نتیجه در حوزه نظامی و دفاعی است که امروز دشمن به هیچ وجه نمی‌تواند ملت ما را تهدید کند زیرا به مرحله بازدارندگی رسیده‌ایم.

,

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار داشت: متاسفانه این مشکلات به عملکرد بعضی از مسئولین در داخل کشور برمی‌گردد که توجهی به امکانات کشور نداشته و به توصیه‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، عمل نکردند و اتفاقاتی افتاد که نباید می‌افتاد.

,

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اگر یک دولت انقلابی، متدین و کارآمد بر روی کار بیاید، بخش قابل توجهی از این مشکلات قابل حل بوده و این خط مبارزه با قدرت تمام باید ادامه داشته باشد که بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

,

وی افزود: متاسفانه بعضی از مسئولین یا اراده‌ای ندارند و یا قدرت اداره کشور را ندارند و به دلایل ناکارآمدی آن‌ها در حوزه اقتصادی، فشارهایی به ملت ایران وارد می‌شود که با توجه به امکانات داخلی، قابل حل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه