اخبار داغ

مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

سیاست آمریکا از شرف و انسانیت به دور است

سیاست آمریکا از شرف و انسانیت به دور است
حجت الاسلام انصاری راد گفت: جریانات اخیر آمریکا که ریشه در گذشته دارد دلیل بر این است که آنها پایند به گفته ها و اندیشه های خود نیستند، تبعیض نژادی و انتخابات امریکا ورقابت هایی که بین دو کاندید وجود دارد اخلاق را به حاشیه برده است واز شرف و انسانیت به دور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت و گو با هرمز ضمن تبریک به مناسبت روز استکبارستیزی اظهار کرد: ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی و مرگ بر امریکا است و فرصتی بر اینکه بتوانیم اهداف خوی استکباری امریکا را برای تمام احاد جامعه به خصوص نسل نواجوان و جوان تشریح کنیم که در جهت تحقق این امر باید از تمام ظرفیت های در اختیار مانند روحانیت، فعالان فرهنگی، اجتماعی، اساتید دانشگاه و حوزه های علمیه استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: امریکا از همان آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی بنای جنگ و ستیز را با انقلاب گذاشته بود و از تمام توان خود استفاده می کرد تا این انقلاب و اسلام را منزوی کند و به مرور با نقشه هایی مانند اختلاف بین شیعه و سنی و ۸ سال جنگ تحمیلی می خواست آن را شکست دهد در صورتی که کشور ایران با استفاده از تمام ظرفیت خود توانست در برابر استکبار ایستادگی کند.

,

انصاری راد ادامه داد: اکنون نیز همچون گذشته امریکا جنگ اقتصادی را رقم زده است و در این برهه از زمان آن را پررنگ تر کرده است و چون در تمام عرصه ها شکست خورده اند می خواهند از طریق انزوای اقتصادی ما را شکست دهد در صورتی که ملت بیدار ایرانی با رهبری مقم معظم رهبری(مدظله العالی) نمی گذارند دشمن به هدف خود برسد.

,

وی تصریح کرد: کشورهای تحت سلطه استکبار هرجا که ببینند یک حرکتی به نفع محرومان شکل می گیرد آنجا حضور پیدا می کنند تا ضربه خود را وارد کنند و خوی استکباری را تقویت ببخشند اما این هوشیاری در سطح جهان اسلامی است وروح آزادی خواهی، اسلام خواهی و نوع دوستی در ملت ها موج می زند.

,

مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان پیام های بسیاری را برای ملت ایران دارد که مهم ترین پیام آن این است که باید تابع ولایت فقیه باشیم زیرا قدرتی است که می تواند انقلاب اسلامی را حفظ کند، اگرچه در سال جاری به دلیل ویروس کرونا اجتماع بزرگ ۱۳ آبان را توانستیم داشته باشیم اما  مردم از طریق فضای مجازی حضور خود را اعلام کردند و اسکتبار جهانی را بار دیگر به شدت محکوم کرده اند.

,

انصاری راد ادامه داد: امریکا و کشورهای تابع او شعار دموکراسی و مردم گرایی سر می دهند و می گویند اساس کارشان تحقق دموکراسی کامل در جهان است در حالی که این یک ایده است و در عمل و اجرا آن را مشاهد ه نمی کنیم، اکنون که رسانه و فناوری اطلاعات تمام اخبار و اطلاعات را در سطح جهانی انتشار می دهد اذهان آگاه مردم خوی استکباری امریکا را می بینند.

,

وی افزود: جریانات اخیر آمریکا که ریشه در گذشته دارد دلیل بر این است که آنها پایند به گفته ها و اندیشه های خود نیستند، تبعیض نژادی و انتخابات امریکا ورقابت هایی که بین دو کاندید وجود دارد اخلاق را به حاشیه برده است واز شرف و انسانیت به دور است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه