اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

۱۳ آبان تداعی بخش وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی علیه استکبار جهانی است

۱۳ آبان تداعی بخش وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی علیه استکبار جهانی است
سلطان قلی, فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: ۱۳ آبان تداعی بخش وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی علیه استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلطان قلی به مناسبت روز ۱۳ ابان در گفتگو با خبرنگار هزارسوله اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های فراموش نشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارسوله,

وی  ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت افزود: امروز تلاقی ۱۳ آبان با میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) تداعی بخش وحدت و همدلی ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی علیه استکبار جهانی بعنوان نماد کفر در عصر حاضر است.

,

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به آیه مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم گفت: هرکس منادی تفرقه باشد خائن به مسلمین است همانطور که رفتار پیامبر بزرگوار اسلام با کفار درس استکبار ستیزی را به ما داده است, ما نیز ادامه دهنده راه رسول گرامی اسلام خواهیم بود.

,

وی گفت: یوم‌الله سیزدهم آبان فراتر از یک مناسبت ملی است و به عنوان یک فرصت برای رساندن پیام جهانی ظلم‌ستیزی و عزت‌طلبی حسینی به آن می‌نگریم.

,

وی ادامه داد: سیزدهم آبان بهترین و کم‌نظیرترین فرصت است برای اینکه می‌توانیم پیام جهانی استکبارستیزی و حق‌طلبی انقلاب و پیامی که می‌تواند امروز و فردای نظام و کشور ما را حفظ و تضمین کند را در جهان مطرح کنیم.

,

سلطان قلی افزود:این روز عظیم، یادآور شهادت دانش‌آموزان عزیزی است که در لبیک به‌فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت زمان خروشیدند و بارزترین چهره استعمار و استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار را با تسخیر لانۀ جاسوسی افشا کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه