اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خبر داد؛

ابتلای 3 هزار و 345 نفر به کرونا/ ظرفیت مراکز درمانی پذیرش کننده کرونا تکمیل شد

ابتلای 3 هزار و 345 نفر به کرونا/ ظرفیت مراکز درمانی پذیرش کننده کرونا تکمیل شد
حسین ابراهیمی پور گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و بر اساس تشخیص قطعی تاکنون 3 هزار و 345 نفر به این بیماری مبتلا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین ابراهیمی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار  صبح توس؛ با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه، براساس معیارهای تشخیص قطعی، تعداد122 نفر مبتلای قطعی به بیماری کووید 19 شناسایی شده اند، بیان کرد: درحال حاضر 135نفر در بخش بیماران کرونایی بیمارستان آموزشی، درمانی نهم دی بستری هستند‌

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع این بیماری در منطفه تاکنون 3هزار و 345 نفر به کرونا مبتلا شده اند و متاسفانه 156نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

,

ابراهیمی پور بیان کرد: داشتن حس مسئولیت اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی حاکی از نقش پررنگ مردم در کنترل این بیماری و یاری رساندن به مدافعان سلامت است تا هرچه زودتر بتوانیم از این گردنه های پرخطر عبور کنیم.

,

اعمال محدودیت‌های کرونایی در تربت حیدریه

, اعمال محدودیت‌های کرونایی در تربت حیدریه,

با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در تربت‌ حیدریه، این شهرستان شامل اعمال محدودیت‌ های کرونایی در مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ می‌باشد که فعالیت این مشاغل از امروز چهارشنبه 14 آبان ماه به مدت 10 روز ممنوع خواهد بود.

,

ظرفیت مراکز درمانی پذیرش کننده کرونا تکمیل شد

, ظرفیت مراکز درمانی پذیرش کننده کرونا تکمیل شد,

علی رستمی، فرماندار تربت حیدریه در پی اعلام وضعیت سیاه و حاد بیماری کرونا در شهرستان تربت حیدریه به افزایش تعداد بیماران کرونایی و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی و رشد فزاینده بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و از شهروندان خواست در سایه وحدت و همدلی ، با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و حفظ فاصله گذاری فیزیکی و پرهیز از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری، برای حفظ سلامت خود و خانواده و همچنین کاهش مبتلایان نهایت همکاری را با مسئولین داشته باشند.

,

وی ابراز امیدواری کرد با تعطیلی 10 روزه بازار و اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های بیشتر، بتوان زنجیره گسترش بیماری را قطع تا پزشکان و پرستاران با آسودگی خاطر به کار درمان بیماران بپردازند.

,

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تحت پوشش قرار دادن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به بیش از 360 هزار نفر خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی ارایه می دهد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه