اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

آغاز نام نویسی در سی و دومین جشنواره تجلیل از نخبگان کار و تولید

آغاز نام نویسی در سی و دومین جشنواره تجلیل از نخبگان کار و تولید
مهرداد جهاندیده گفت: زمان نام نویسی در سی و دومین جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان از امروز 14 آبان ماه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه  هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در این جشنواره برای جامعه هدف تا 14 آذر ماه سال جاری خواهد بود، گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir   نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

جهاندیده گفت: پس از برگزاری جشنواره استانی بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی انجام و در نهایت منتخبان ‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و در جشنواره ملی امتنان از آنها تجلیل می‌شود.

وی زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در فرآیند ثبت نام، کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص های طرح (ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب کنند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب  و به کمیته فنی کشوری معرفی می کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه