اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

حال روز مردم جهان با تغییر رئیس جمهور آمریکا عوض نمی‌شود/ سیاست‌گذاری‌های کشور باید در مقابل سیاست‌‌های استکبار باشد

حال روز مردم جهان با تغییر رئیس جمهور آمریکا عوض نمی‌شود/ سیاست‌گذاری‌های کشور باید در مقابل سیاست‌‌های استکبار باشد
حجت‌الاسلام نیک‌بین گفت: حال روز مردم جهان با تغییر رئیس جمهورهای آمریکا عوض نمی‌شود و در واقع سیاست‌های آمریکا باید تغییر کند زیرا با تغییر آمدم‌ها سیاست‌ها تغییر نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست بسیج دانشجویی به نام «غیرقابل‌اعتماد» که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز نتیجه قطعی انتخابات آمریکا مشخص نشده است، اما چه ترامپ رأی بیاورد چه بایدن هیچ فرقی به حال ملت‌ها نخواهد کرد زیرا سیاست‌های استکبار، سیاست‌های ثابتی است و خوی درندگی در این سیاست‌ها موج می‌زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: حال روز مردم جهان با تغییر رئیس جمهورهای آمریکا عوض نمی‌شود و در واقع سیاست‌های آمریکا باید تغییر کند زیرا با تغییر آمدم ها سیاست‌ها تغییر نمی‌کنند و این آدم‌ها مجری سیاست‌های گرگ منشانه صهیونیسم آمریکا هستند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، تصریح کرد: 13 آبان سالروز اتفاقات مهمی است که تمامی این اتفاقات در یک روز جمع شده‌اند که به ما بگویید اگر قرار است با استکبار مقابله کنیم این مقابله باید به صورت عملی باشد و این بدان معنی است که سیاست‌گذاری‌های ما باید در مقابل سیاست‌گذاری‌های استکبار باشد زیرا هرگاه ما در مقابل سیاست‌های استعماری کمر خم کردیم، آن‌ها چند قدم جلو آمدند.

,

نیک‌بین یادآور شد: در واقع جنگ تمام عیار ما با آمریکا و کشورها آمریکایی طلب از ابتدای انقلاب اسلامی شروع شده است و تحریم‌ها از ابتدای انقلاب بوده‌اند و اگر جایی مشاهده کردیم که در جایی تحریم‌ها برداشته شد، زیاد خوشحال نشویم زیرا در آن زمینه قطعاً ما به آن نرم‌افزار یا سخت‌افزار دست یافته‌ایم مانند لغو تحریم‌های تسلیحاتی که چندی پیش شاهد لغو آن بودیم.

,

وی با تأکید بر اینکه باید از تحریم‌ها برای خود فرصت ایجاد کنیم، گفت: تحریم‌ها علاوه بر اینکه آسیب‌هایی به کشور وارد می‌کند اما از طرف دیگر فرصت‌هایی را نیز برای کشور ایجاد می‌کند مانند فرصت شکوفایی، فرصت تولید و شکوفایی استعدادهای جوانان که این فرصت امروز در برخی صنایع به جوانان داده شده است مانند صنعت موشکی و دفاعی که این امر باعث شکوفایی این صنعت در کشور شده است.

,

این نماینده مجلس ادامه داد: در سال 95 و 96 آقای روحانی اعلام کرد که تنها 20 درصد مشکلات کشور برگرفته از تحریم‌ها هستند اما امروز همین فرد اعلام می‌کند که تمام مشکلات کشور به دلیل تحریم‌ها به وجود آمده و دولت بی‌تقصیر است این در حالی است که تحریم‌ها با 7 سال گذشته هیچ فرقی نکرده است لذا متأسفانه دولت 7 سال است که کشور را درگیر سیاست تمکین از آمریکا کرده و 7 سال مذاکره بی‌امان و گره زدن تمام مسائل کشور به مذاکره، هیچ دستاوردی برای کشور نداشت.

,

نیک‌بین با بیان اینکه برای بار چندم به ما ثابت شد که آمریکا غیرقابل‌اعتماد است، خاطر نشان شد: اگر قرار است با استکبار بجنگیم این جنگ، جنگ اقتصادی، سیاسی و جنگ عملیات خارجی است لذا ما باید در عرصه‌های دانشگاهی و دانش‌بنیان با آن‌ها مبارزه کنیم و به نظر من جوانان ما این قابلیت را دارند زیرا امروز شاهد آن هستیم که جوانان ما کرسی‌های بالای علمی را در جهان فتح کرده‌اند و دانشمندان ما جزء برترین دانشمندان جهان هستند.

,

وی افزود: برای مبارزه با استکبار راهی جز مقاومت و ایستادگی نداریم و علی‌رغم اینکه در برخی حوزه‌ها مانند حوزه علمی و دفاعی پیشرفت بسیار خوبی از ابتدای انقلاب اسلامی داشتیم اما در برخی حوزه‌ها مانند خدمت‌رسانی و مبارزه با اشرافی گری نمره پایینی داریم زیرا برخی مسئولان مردمی نیستند و از مردم جدا شده‌اند و دیوار بی‌اعتمادی بین خودشان و مردم کشیده‌اند که باید این دیوارها از بین برود که این امر با سرکار آمدم جوانان انقلابی دهه 60 و 70 محقق می‌شود.

,

در پایان ضمن انتقاد از عملکرد چندگانه ستاد ملی مقابله با کرونا در مواجه با اجتماعات گفت: متأسفانه شاهد این هستیم که برای تشییع هنرمندی مانند آقای شجریان ستاد مقابله با کرونا اجازه برگزاری آن را بدون رعایت هرگونه پروتکل بهداشتی می‌دهد اما زمانی که می‌خواهیم برای 7 شهید تازه تفحص شده خان طومان مراسم تشییع برگزار کنیم، این ستاد اجازه برگزاری این مراسم را نمی‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه