اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد؛

برخورد قاطع ستاد کرونا با واحدهای صنفی بی اعتنا به مسائل بهداشتی

برخورد قاطع ستاد کرونا با واحدهای صنفی بی اعتنا به مسائل بهداشتی
طباطبایی گفت: به هر حال کنترل اپیدمی با خواهش و تمنا و توصیه انجام نمی شود، همانطور که حضرت آقا به آن تاکید داشت برخورد قاطعانه است، متاسفانه عده کمی هستند که می خواهند قانون شکنی کنند و مسلما ستاد کرونا نیز با آنان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید وحید احمدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با محدودیت های کرونایی اخیر در شهر و استان کرمان اظهار کرد:  براساس تصویب ستاد کرونا وقتی وضعیت قرمز می شود گروه های شغلی 3 و 4 که باعث تجمع می شوند از جمله تالارها، مراسم مذهبی اجتماعی، همایش ها، رستوران ها باید براساس قانون تعطیل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه این اقدام در  راستای  سلامتی خود مردم است، گفت: شهر کرمان نیز جزو 46 شهرستانی است که به دلیل شرایط فوق بحرانی باید محدودیتهایی برای آن ایجاد شود.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولیت محدودیت ها به عهده دانشگاه علوم پزشکی است؟، عنوان کرد: وظایف دانشگاه علوم پزشکی به دو د سته تقسیم می شود یکی در مراکز و درمانگاه ها که بیش از 90 درصد آن به عهده دانشگاه علوم پزشکی است و 10 درصد مابقی به عهده برخی از سازمان ها از جمله صمت می باشد.

,

طباطبایی درادامه افزود: در رعایت پروتکل ها و اعمال محدودیت ها ، اجرا تنها 25 درصد به عهده دانشگاه علوم پزشکی  و 75 درصد مابقی مربوط به دستگاه های اجرایی، امدادی و نیروی انتظامی می باشد.

,

وی به برخورد قاطع ستاد کرونا با واحدهای صنفی بی اعتنا به رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره و اذعان کرد: به هر حال کنترل اپیدمی با خواهش و تمنا و توصیه انجام نمی شود، همانطور که حضرت آقا به آن تاکید داشت برخورد قاطعانه است، متاسفانه عده کمی هستند که می خواهند قانون شکنی کنند و مسلما ستاد کرونا نیز با آنان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به اعمال محدودیت های کرونایی اشاره و عنوان  کرد: یکی از مسائل خیلی مهمی که باید به آن توجه شد برخورد های تند یک قسمت از کار  و مسئولیت پذیری مردم  در جهت دیگر قرار دارد.

,

طباطبایی خاطرنشان کرد: شرایط اپیدمی مثل شرایط جنگ است و باید همه در آن مشارکت داشته باشند و مربوط به فرد نیست و کل جامعه باید همکاری کنند.

,

وی تاکید کرد: اینکه بخواهیم همه کارها به عهده دانشگاه علوم پزشکی باشد این طور نیست و مردم باید به عنوان آمران به معروف  و ناهیان از منکر  به میدان بیایند و دست به دست هم دهند تا با مشارکت اجتماعی این اپیدمی را شکست دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه