اخبار داغ

مهربانی و همدلی همچنان ادامه دارد؛

دلهای گرم خیرین گمنام، حرارت بخش خانه های نیازمندان شد/ توزیع 20 بخاری گازی بین محرومین سرعین

دلهای گرم خیرین گمنام، حرارت بخش خانه های نیازمندان شد/ توزیع 20 بخاری گازی بین محرومین سرعین
خیران گمنام شهر ایردموسی پیش از فرا رسیدن فصل سرما تعداد ۲۰ عدد بخاری گازی را به نیازمندان آسیب دیده از کرونای شهرستان سرعین اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمک و یاری‌رسانی به نیازمندان محرومین از ضرورت‌های هر جامعه حساب می‌آید، به‌ویژه در شرایط فعلی که شیوع کرونا و  التهابات اقتصادی بسیاری را در شرایط سخت قرار داده، ضرورت توجه به نیازمندان بیش از پیش جلوه می‌نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

چرا که از یک نگاه دینی اگر بپذیریم خداوند در هر دوره افراد جامعه را با مال و جان‌شان مورد آزمون قرار می‌دهد، هرچند بر اثر اهمال‌کاری متولیان و یا عداوت دشمنان باشد، انفاق به نیازمندان به مقدار وُسع و توان یکی از درس‌های این آزمون عملی است.

,

1932915

, 1932915,

خداوند نیز در آیاتی از قرآن به مسئله انفاق اشاره کرده و برای تشویق مردم به انجام آن، پاداش‌هایی برای آن در نظر گرفته است. به عنوان نمونه در آیه 261 سوره بقره می‌فرماید: کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می‌کنند، همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه، یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد (و شایستگی داشته باشد) دو یا چند برابر می‌کند و خدا (از نظر قدرت و رحمت) وسیع و (به همه چیز) داناست.»

,

شهرستان سرعین در نظر، منطقه توریستی و گردشگری عاری از فقر و نیازمندی به نظر می رسد، ولی هستند در اقصی نقاط این شهرستان که کم برخودار بوده و  با شرایط بد مالی و اقتصادی گذران زندگی می کنند.

,

در همین راستا تعدادی از خیرین گمنام شهر ایردموسی از توابع سرعین، چندین سال است که با اعتماد به طلبه جهاگر این شهر و همکاری فعالان فرهنگی و مجازی شهرستان، در فصول و مناسبت های مختلف سال با نیازسنجی مناسب، اقلام و مایحتاج مورد نیاز، اهالی کم برخودار شهرستان سرعین را تامین می کنند.

,

, ,

برای نمونه، با شروع سال تحصیلی جدید لباس و لوازم التحریر دانش آموزان، در مناسبت های ملی و مذهبی بسته های معیشتی، در فصل سرد سال لباس گرم، در آستانه سال جدید لباس و اقلام مورد نیاز عید این خانواده ها تامین و توزیع می شود.

,

توزیع 20 بخاری گازی پیش از فرا رسیدن فصل سرما

, توزیع 20 بخاری گازی پیش از فرا رسیدن فصل سرما, توزیع 20 بخاری گازی پیش از فرا رسیدن فصل سرما,

اینبار این خیرین گمنام اقدام برای تهیه بخاری گازسوز برای خانواده های نیازمند کردند.

,

1932913

, 1932913,

حجت الاسلام هادی پیری طلبه جهادگر و مورد اعتماد خیرین در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت: ماه گذشته پس از توزیع 400 بسته لوازم التحریر و بسته های تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان با ارزش 80 میلیون تومان، پس از تحقیق و نیاز سنجی متوجه شدیم که 20 خانوار روستایی سرعین از نعمت گرما در فصول سرد و بخاری بی بهره اند که با همت خیرین بزرگوار تعداد 20 عدد بخاری گازسوز با ارزش 25 میلیون تومان تهیه و به این عزیزان اهدا شد.

,

وی افزود: این کمک ها تداوم دارد و در ماه های بعدی نیز برحسب نیاز خانوار ها، اقلام مورد نیاز تهیه و توزیع خواهد شد.

,

خیرین به کارهای خدا پسندانه خود ادامه دهند

, خیرین به کارهای خدا پسندانه خود ادامه دهند, خیرین به کارهای خدا پسندانه خود ادامه دهند,

حجت الاسلام محمود اصغری نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه سرعین نیز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما  ضمن قدردانی از اقدامات خیرین، اظهار داشت: خیرین شهر ایردموسی همواره در شرایط مختلف، کمک حال مردم شهرستان بوده اند که از این عزیزان در خواست داریم به این کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه خود ادامه دهند.

, حجت الاسلام محمود اصغری نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه سرعین نیز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما  ضمن قدردانی از اقدامات خیرین، اظهار داشت: خیرین شهر ایردموسی همواره در شرایط مختلف، کمک حال مردم شهرستان بوده اند که از این عزیزان در خواست داریم به این کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه خود ادامه دهند.,

1932909

, 1932909, 1932909,

وی افزود: این اشخاص از اموال خود برای دست گیری از نیازمندان جامعه و در گمنامی کامل، انفاق می کنند که قطعا با این کار، خداوند برکت را بر اموالشان نازل می کند.

, وی افزود: این اشخاص از اموال خود برای دست گیری از نیازمندان جامعه و در گمنامی کامل، انفاق می کنند که قطعا با این کار، خداوند برکت را بر اموالشان نازل می کند.,

حس خوب همراهی در زمان کمک به محرومین

, حس خوب , حس خوب , همراهی در زمان کمک به محرومین, همراهی در زمان کمک به محرومین,

علیرضا محرمی یکی از فعالان مجازی و فرهنگی سرعین گفت: بیش از 2 سال است که همگام با سایر جوانان فرهنگی، در  تهیه، بسته بندی و توزیع اقلام امورات خیر حجت الاسلام پیری را همراهی می کنیم.

, علیرضا محرمی یکی از فعالان مجازی و فرهنگی سرعین گفت: بیش از 2 سال است که همگام با سایر جوانان فرهنگی، در  تهیه، بسته بندی و توزیع اقلام امورات خیر حجت الاسلام پیری را همراهی می کنیم.,

توزیع 400 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند سرعین+فیلم

, توزیع 400 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند سرعین+فیلم, توزیع 400 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند سرعین+فیلم,

وی افزود: حس و حال خوب و دعای خیری که خانواده ها که هنگام رساندن اقلام به دست آنها دارد، واقعا غیر قابل وصف است و تا جایی که توان داشته باشیم این راه را ادامه داده و در کنار حاج پیری خواهیم بود.

, وی افزود: حس و حال خوب و دعای خیری که خانواده ها که هنگام رساندن اقلام به دست آنها دارد، واقعا غیر قابل وصف است و تا جایی که توان داشته باشیم این راه را ادامه داده و در کنار حاج پیری خواهیم بود., دعای خیری که خانواده ها ,

هوای هم را داشته باشیم

, هوای هم را داشته باشیم, هوای هم را داشته باشیم,

 این روزها وضعیت درآمدی بسیاری از مشاغل تحت تاثیر اوضاع کرونایی قرارگرفته است؛ رستورانها، هتل ها، مراکز اقامتی و خدمات گردشگری، اغذیه فروشی ها، کافی شاپها، مراکزخدماتی و تفریحی، رانندگان تاکسی، نیروهای خدماتی منازل، کارگران فصلی و...... دچار رکود و کاهش درآمد شده اند؛ انتظار می رود همه دارایی و بیمه شرایط امروز آنها را درک کنند و از فشارهای مالیاتی و بیمه‌ای برآنها تاعادی شدن شرایط پرهیز کنند، هم مالکان اماکن استیجاری اقتصادی هوای مستاجران خود را داشته باشندو هم  نیکوکاران و آحاد جامعه در کنار آسیب دیدگان روزهای سخت باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه